Как да играя на средновековен игра на Ringo

Ringo може да бъде объркващо за начинаещ в играта, защото там са неравни брой парчета, странен сенчеста част на дъската и кръгови равнопоставеност. Ringo представлява обикновена игра, която е германец по произход . Играта е до голяма степен за да атакува сили се опитват да получат достъп до замъка в центъра на дъската. Играта е донякъде подобен на пула , но с няколко ключови differences.Instructions

1

Сложете парчетата в правилна позиция по дъската . Седемте атакуват парчета трябва да бъдат поставени от външната страна на кръга, във външния пръстен на пространства. Потъмнени (или понякога бяло) част на кръга е Неутралната зона , и никакви парчета започват в него . Четирите защитаващи парчетата трябва да се поставят по четири черни квадратчета около замъка, в центъра на дъската.

2

Премести един от атакуващите парчета първо . Целта на играта за нападателя е да получат достъп до замъка в средата на дъската. За да направите това , атакуващият може да се движи своите парчета напред ( навътре ) и настрани ( в съседна позиция на същото разстояние от центъра ) . Можете да се движи само в пространство, което не е зает от друго парче . Пространството на замък в самия център е единственото изключение от това правило , и вие трябва да получите два нападателите в пространството , за да спечели играта .

3

Премести един от защитаващия парчета след нападателя е преместен . Целта на защитата на играча е да се попречи на нападателя от получаване на две от неговите парчета в замъка . За да направите това , защитникът може да се движи парчета във всяка посока : напред, назад или настрани . Ако ответната играч успява да намали атакуващата сила към едно парче , след това той е спечелил . Играчите се редуват , и имат право да се движат един от техните парчета във всеки .

4

Уловете парчета на противника от “ скачане “ ги с една от твоите. Това означава, че ако вашето парче е в предната част на противникова фигура , и има празно пространство зад нея , се движите към празното пространство ( две места извън нея) и да вземе противниковата фигура от дъската . Атакуващ играчи не може да улови парчета , скачайки назад ( движещи се по-далеч от центъра ) , но може да скочи парчета настрани и напред. Вие може да скочи само едно парче в завой .

5

Размърдай си парче в Неутралната зона , ако искате да го защитите . Pieces стояха в Неутралната зона не може да бъде заловен , но можете да стартирате или завършват с улавяне скок в неутрално пространство . Това означава, че ако един противник е до неутралната зона , вие може да скочи я парче и да завърши в нея , така че не може да се приема като отмъщение .

6

Jump над нападатели в замъка , ако “ Re защитава. Защита на парчета не може да завърши или да се движат в замъка , но ако има атакуващ играч в пространството замък , защитата играчът може да скочи над него и земята, върху другата страна. Това улавя играч в пространството замък и оставя защитаващия парче на противоположната страна на замъка. Вие не може да завърши или да започнете скок от вътрешността на замъка.

Вашият коментар