История на видео игри от първо поколение Systems

За съвременните геймъри , представяйки ранните конзоли е трудно . Индустрията на видео игра се разви толкова бързо и е дошъл толкова далеч , за по-малко от 50 години , че е постигнато подвизи , които бяха едва тръбни мечти до началото на новатори. Геймърите са били привилегировани да се насладите на еволюцията в геометрична прогресия , и така , игралната преса със задна дата групирани конзоли в поколения , като се започва в началото на 1990 . Тази статия бързо обхваща първите конзоли , произвеждани и продавани – и макар никой от тях не е продължило дълго , събра похвала или дори впечатлени геймърите много, всички те са допринесли за развитието на гейминг , безспорно най -големият развлекателния бизнес в света. Определение

Повечето игрални историци и журналисти се съгласяват, че първото поколение започва през 1972 година с пускането на Magnavox Odyssey , и продължава до 1976 г., когато пазарите на Coleco Telstar удари. Основната Характеристиката конзоли от първо поколение , и това, което ги отличава от втория машини поколение , е липсата на истинско microprocessing , като в CPU , графичен чип , звук чип и така нататък. Друго разделение е съхранение – първо поколение конзоли първоначално дойдоха предварително заредени с игри , докато вторият модели поколение преместени на преносими носители , а именно касети , и имаха цели каталози от различни жанрове , за да избирате

. Pre – първо поколение

двете най- ранните признаха видео игрите са Space War , разработена от Стив Ръсел , Мартин Graetz и Уейн Wiitanen в Масачузетския технологичен институт през 1961 г. , а преди това Tennis за Two (1958 ) от Уилям Higinbotham . Последното едва квалифицирани като видео игра, защото тя не използва никакви специални електроника и просто манипулирани съществуващата дисплея на индустриален контрол на единица . Въпреки това, както е оставил впечатление и от уста на уста е пионер в концепцията за компютри като развлечение .

Вашият коментар