Указания за глупости

глупости на борда на играта е пълен с неясни и архаични думи , но на игра центрове по блъфира. Играчите тайно правят и записват своите собствени фалшиви дефиниции на думите , опитвайки се да измислят значения , че звучи достатъчно правдоподобно , за да заблуди своите приятели. A играч печели точки в глупости не само като отгатнеш правилните дефиниции , но също и чрез убеждаване на останалите играчи да избират своите неправилни дефиниции. Глупости е страна игра най-добре играе с пет или повече души . Инструкции

1

Дайте игралното парче и лист определение за всеки човек. Поставете парчетата върху “ Start“ площад на игра борда . Разточете умират веднъж за всеки играч – лицето с най-висок резултат се превръща в Дашър за текущия кръг

2

Вземете карта от предната част на кутията , ако ти си Дашър . . Разточете матрицата и прочетете думата от картата , който съответства на номера, който се претърколи . Правописа на думата за другите играчи. Копирайте правилното определение от гърба на картата и да го напиша на един лист дефиниция.

3

Invent определение за дадената дума , ако не сте на Дашър . Напишете инициалите на лист си определение и да го давате на Дашър .

4

Прочети определенията за себе си, ако ти си Дашър . Възлагане три точки на всеки играч, чиято дефиниция е същата или много сходна с истинската дефиниция .

5

прочетени определенията на глас в случаен ред , ако вие сте Дашър . Повторете определенията толкова пъти, колкото е необходимо, но не чете всички дефиниции , за който играчът е награден с три точки в Стъпка 6 .

6

Попитайте всеки човек , като се започне с един от ляво на Дашър и ще часовниковата стрелка из стаята , да се отгатне коя дефиниция той вярва, че е най- правилното значение на думата. Не предполагам, че ако ти си Дашър .

7

Напишете инициалите на играча, който предположил, определена дефиниция в секцията на съответния лист дефиниция на “ Резултат “ .
Страница 8

Award една точка на играч за всеки предполагам фалшив нея определение , получена от друг играч и две точки за всеки човек, който познал верния отговор . Дай три точки към Дашър , ако никой не позна правилната дефиниция. Преместване на всеки играч символичен едно място за всяка точка спечелил .

9

Започнете нов кръг с играча отляво на Дашър стане следващият Дашър . Продължи да играе , докато един човек достигне „Finish “ пространство.

Вашият коментар