Как да играя на закрито Hopscotch

Hopscotch е проста игра , която помага на децата да развият баланс и подскача умения. Това е често играе на открито, като се използва креда, за да направят играта , но тя също е чудесен закрит дейност, която получава деца до и упражняване на студени или дъждовни дни . Помогнете на детето си , създаден от играта и след това се присъединят към веселбата или да покани един или повече приятели over.Things ви е нужно
Самозалепваща лента
Small обект

Показване повече инструкции

1

Настройване на дама играта на всеки етаж площ в дома си. Тя може да бъде мокет , плочки или дърво подова повърхност . Използвайте самозалепваща лента , за да се очертае девет , свързващ квадрати. Направете площадите достатъчно голям, за един крак , за да се побере вътре.

2

Дизайн на дама игра така че първите три кутии са в началото на всяка друга , а след това две кутии са рамо до рамо , а след това една кутия , след това още две кутии страна по страна и крайната прозорец в горната част . Оформете окончателно кутията като полукръг . Брой кутии от 1 до 9 , започвайки от дъното с помощта на самозалепваща лента . Девето полукръг пространство се счита за “ вкъщи“.

3

Намерете малък обект да се използва като маркер . A стотинка или торба боб работи добре . Хвърли маркера в първата кутия . Тя трябва да се приземи в определен площада без подскачащи навън или докосване на линия, или ще загубите ваш ред .

4

Hop на един крак , когато има един квадрат и поставете два фута надолу , когато има странична от страна квадрати . Трябва да хоп над площада с маркер и продължи да подскача надолу по игралната дъска . Кутията номерирани „9“ е зона за почивка , за да се използва , преди да хоп обратно .

5

Обърни се и се върни , спирайки да вдигне маркера . Ако успешно го направи чрез курса, продължи твой ред хвърляне на маркера към следващата номерирани кутията.

6

неустойка вашия ред , ако маркера не се приземи в полето, си крак земи на линия, не успеете да хоп на един крак , стъпка извън кутия или да падне . Следващият играч отнема своя страна всеки път, когато някой не успее да се следват всички правила .

7

Resume твой ред чрез хвърляне на маркера в същия площад , че е извършил нарушение на . Победител е първият, който хвърли маркер в номер “ 9″ пространството и успешно завършване на курса.

Вашият коментар