Табла Правила & Board Setup

Според Брин Мор Classical Review, произход табла са все още в голяма степен неизвестни . Тя е била поискана от няколко източни култури. Табла -подобни игри могат да бъдат намерени в историята на Индия и Китай , преди да се разпространява в Европа . A игра на стратегия , табла е предназначена за двама играчи , които желаят да яма си акъла един срещу друг. Играчите трябва да се движат техните парчета около целия съвет , докато те са в правилната квадрант , след това изчистете разстояние парчетата от подвижния правилните номера на зарове. Board Setup

A табла борда има 24 триъгълници върху него. Те са посочени като точки . Всеки играч има дом борда и външен борд. Дома и външните дъски са разделени от билото между тях . Двете страни на билото може да бъде дома или външния борд , в зависимост от предпочитанията на играчите. И двамата играчи , обаче , трябва да имат своя дом и външния борд на една и съща страна , така че вкъщи борда на един играч е пряко свързано към домашната дъската за играч две .

Всяка точка е номериран , започвайки от началната дъската. В най-отдалечената точка на външния борд същество е 24. Point 24 за един играч е 1 точка за другия играч . За да се създаде съвет, всеки играч поставя пет парчета на точка 6 , 3 парчета на точка 8 , 5 парчета на точка 13 и две парчета на точка 24 . И двамата играчи трябва да имат свой ​​собствен набор от зарчета и чаша да се разклаща заровете в .

Moving парчетата

двамата играчи хвърлят зар . Който хвърля най-високата отива първо и трябва да се движи както на броя, валцовани и броя на противника разточва . През следващите завои , играчът ще се пързалям двата зара и да се премести на броя валцувани .

Можете да преместите само един или два броя в ред. Можете да се търкаля едно парче на броя на първия си чип и едно парче на броя на втория си умре. Можете също така да се движат едно парче комбинирания брой на заровете , но само ако най-малко една средна точка – или броят на първия умре или номера на втория – . Е отворен

фигури могат да бъдат само се премества в пространство, което не е заето от две или повече парчета от техния опонент.

Rolling удвоява ви позволява до четири ходове , тъй като тя се удвоява си поименно.

Ако е възможно, трябва да използва всичките си налични вашите ходове. Ако можете да използвате само един , а след това трябва да извършите , че един . Ако един ход ще ви предпази от завършването на другия , ще трябва да използвате по-голям брой , за да се движат.

Ако опонентът ви движи парче върху точка с една от вашите парчета , трябва да настроите вашето парче на бара в средата на дъската. От този момент нататък, основната ви цел е да използваме вашата ролка да се премести върху това парче дома борда на опонента си , така че можете да започнете да го работи около във вашия дом борда . Ако не можете да преместите вашия парче на бара , тогава губите своя страна , докато можете да .

Винаги преместете парчета към вашия дом борда , работещи в формата на подкова около табла .
<Бразилски>

като Off

Втората цел на табла е да преместите всички свои парчета – след като сте пристигнали в дома си на борда – от дъската . Това се нарича “ да вади пулове . “ Вие не може да започне да вади пулове , докато всички си парчета са в дома си на борда . Всяка ролка на вашия зарчета съответства на две точки. Ако има проверка на една от точките, които валцувани , можете да го премахнете от дъската.

Ако няма проверка на място , което трябва да се движат законно пул от по-голям брой . Ако няма парчета за по-високо номерирани точки , което трябва да премахне част от най-високата точка – номерирани с игра парче върху него .

Първият играч, който успее да извади всички парчета срещата печели борда .

Вашият коментар