Играта “ Roblox “ дава на играчите безкраен творчески контрол над света на играта , позволява на играчите да създават нива и да споделят своите творения с “ Roblox “ общност. Това не е изненадващо, че много дизайнери ниво желаят да запазят уникалните само създател – предимства в нивата им дизайн. Докато администраторски права са най-честите бакшиш на създаването ниво , друг популярен инструмент е само създател – мицел точка , която дава възможност на дизайнера игра да хвърлят хайвера си в неговия свят на уникално място . Използвайки тази технология , създателят на играта може да се предаде по време на игра предимства или да създадете кутии за наблюдение , от което той може да пренебрегне играч в играта му . Инструкции
1
Изтегляне мицел точка обект на от базата данни “ Roblox “ чрез търсене за “ мицел . “
2
Open “ подробности вижте “ студиа .
<Бразилски >
3
Поставете точката на мицел в желаното място в света на играта , като плъзнете иконата на точката на мицел върху терена.
4
Разширяване “ Workspace “ ОТО въз дясната част на екрана.
5
Разширяване папката място мицел .
6
код за достъп на местоположението мицел като кликнеш на “ Script. “
7
Input следния код в скрипта на точката мицел:
функция ОПОС ( п)
ако p.Name == “ Creator Наименование тук „, тогава
game.Players [ Creator Наименование тук ] . Character.Torso.CFrame = Workspace.CreatorSpawnNameHere
ElseIf p.Name == “ име на приятел „, след това
game.Players [ Creator Наименование тук ] . Character.Torso . CFrame = Workspace.FriendSpawnNameHere
край
край
game.Players.PlayerAdded : свържете ( ОПОС )
8
Спестявате вашия свят. Всеки път, когато заредите играта света като футболист , ще бъде само игра да хвърлят хайвера си в тази уникална само създател на обекти мицел точка .