Как да се идентифицират белгийски Антични Столове

. Ранно на мебели в Белгия бе фокусирана в град Мехелен , който е възстановен след пожар през 1572 Мехелен също бе близо до първата европейска железопътна система , което превръща града важна част от Белгия влизане в епохата на жп линия . Тъй като градът е разположен в близост до жп линията , мебелите направени в града може лесно да бъде преместен в и извън града, с който се създава търсене за мебели на града. Има няколко начина за определяне на белгийския антични мебели , като столове. Инструкции

1

Потърсете мебели тежко дърво в цвят тъмен дъб или орех . Дървесината трябва да покаже марки , които са в съответствие с възрастта на парче, включително малки убождания и някои раздяла в ставите , където дървесината е договорил и разширени с течение на времето . Дървесината в близост до хардуера трябва да се появи затъмнена , което се случва, естествено с течение на времето .

2

Изследвай парчето за признаци , че декорациите са били издълбани ръка. Резбата бяха направени на ръка с един инструмент , така че ако дърворезба изглежда идентичен , прецизен и машинно направено , елементът вероятно не е автентична Белгия антични стол.

3

Намерете столове с дърворезби на листа , плодове и горски плодове и главите на лъва , които са показателни за стила Мехелен . Белгийските антики са богато резбовани , тъй като това е знак за богатство и мебели статус символ . В допълнение, много белгийски столове имаха кожени и метални шипове .

4

Потърсете антични столове, които имат квадратни крака, конски косми и махагон гърба, които са били по- популярен стил на белгийския архитект Хенри ван де Велде , който откри училище , наречено „Училище за Приложни Изкуства “ в Белгия. Училището произвежда много парчета от мебели, които черта богато украсен , преливащи линии.

5

Намерете справочници с подробни снимки и информация за белгийските антични столове , като „The 2009 Import и Export пазар за антики Over 100 Years Old в Белгия “ от Групата Icon и „Наръчника на Античния Столове “ от Карл Уилям Drepperd .

Вашият коментар