Инструкции за Guesstures

Guesstures е семейно-приятелски игра подобна на шаради , в която играчите разиграват думи или фрази и съотборници се опитват да отгатнат какви са те. Освен че е опция за групови игри или семейство нощ , автори McKay Moore Sohlberg и Catherine A. Mateer , в книгата си “ Когнитивна рехабилитация , “ Предлагам Guesstures като едно от няколко игри, които “ насърчават взаимодействието или помагат на хората да работят в екип. “ Инструкции

1

Създаване на два отбора и да ги назове . Ако не разполагате с четен брой играчи , просто се разделят възможно най-близо . Като един допълнителен играч няма да даде на отбора значително предимство .

2

Напишете имената на отборите за Mimer – таймер. Потърсете страна декорирана с етикети „гласове “ и „Сцена „, и поставете имената на екипа в горната част на всяка страна на очерта таблицата с предоставената пастела .

3

Издърпайте четири сини карти от полето включена карта и изберете вашите сцени. Всяка карта има едно – и три – точкови сцени изброени , подредени по трудност. Коя опция да извършите от всяка карта е вашият избор .

4

Подредете сини карти пред вас с избраните от вас сцени на върха. Подреди ги по трудност основава не само на точки, но от това колко бързо се чувстват вашият екип може да отгатне отговорите.

5

Поставете картите си в Mimer – Timer от най-лесните за най-трудното , след етикетите от лявата надясно .

6

Инструктирайте вашия екип , за да започне да вика предположения , веднага щом започнем да действаме .

7

Дръпнете надолу ръката на Mimer – таймер и започват да извършват вашите сцени . Таймерът ще започне втората ръката е затворен, така че бъдете готови . Трябва да занесете кулисите в ред; правилата забраняват прескочите .

8

Извадете картата от Mimer таймер и да се премести към следващата сцена , след като съотборниците си предположил верния отговор . Ако вашият отбор не поставя отговора във времето, вашата карта изчезва в Mimer – Timer и вие трябва да се движи на следващата сцена .

9

Добави точките от картите, които са били в състояние да се премахне от Mimer – таймер и пиша това под подходящо името на отбора .

10

Извадете всички карти с вашия екип пропуснати от Mimer – таймер.

11

Променете екипи за следващия кръг . Вторият екип ще използва червено палуба.

12

вкара втория отбор и да определят победителя.

Вашият коментар