Какво мога Wii GFX Do

? В Wii , издаден от Nintendo през 2006 г., е продължил да продаде повече от 86 милиона системи в световен мащаб , от м. март 2011 г., а на Xbox 360 и PlayStation 3 , също пусна в същия период от време , тъй като Wii. , произвеждат еднакво ниво на графики до друг, Wii използва по-малко мощен графичен хардуер , което води до по-ниско качество на визуални ефекти . Знаейки този хардуер , и това, което Wii е в състояние да прави графично, може да ви даде различен поглед върху конзолата. Nintendo Wii

В Wii е най-известен за това, че на първо домашно видео конзола за използване контроли за движение . С Wii Remote , играчите не са просто контролиране на играта , те често са част от играта. Както миналото Nintendo системи , имиджа на Wii е, че на семейно-приятелски конзола. Докато M- оценени игри са се появили в системата, повечето от игрите на Wii са оценени E за всеки от Rating Board на Entertainment Software.

Wii Хардуерни Спецификации

За графики , на Wii разчита най-вече върху три неща: неговата графична карта , процесор и RAM . За графичната карта , на Wii разчита на потребителски ATI карти, наречена “ Hollywood “ тактова честота от 243 мегахерца . За процесора , на Wii използва обичай IBM процесор наречен “ Бродуей “ със скорости от 729 MHz . За RAM, на Wii използва 88 MB оперативна памет . Тези спецификации са подобрение спрямо предишната система на Nintendo , на GameCube , но не отговарят на три спецификациите на Xbox 360 и PlayStation , особено в RAM. В Xbox 360 и PlayStation 3, двата модела 512 MB ​​оперативна памет в сравнение. Продажба и Наем на Wii Graphics Силни

Докато PlayStation 3 и Xbox 360 са в състояние да създаде реалистична среда , на Wii се намира най-добре при възпроизвеждането на анимационни светове . Worlds които се отличават с много цвят и знаци, които потвърждават карикатура като пропорции работят добре на Wii. В допълнение, Wii може да се справи както дву-и триизмерни игри в този стил добре . Както миналото Nintendo системи , всяка игра, разработена и публикувана от Nintendo се възползват напълно от спецификации на системата. Наем Wii Graphics Слабости

Както голяма част от развитието на Wii е отишъл в контрол на движението аспект , хардуера на Wii страдал , когато в сравнение с Xbox 360 и PlayStation 3 например, Wii не поддържа HDMI и не може да подаде в висока разделителна способност . ; най-високата може да извежда на Wii е 480p . В резултат на това на някои HD телевизори , графики на Wii могат да бъдат назъбени и размазани . Липсата на RAM на Wii също го спира от генериране на същото ниво на графики видян на на Xbox 360 и PlayStation 3 . На игри , издадени на трите системи , на Wii версията често има по-малко подробности .

<Бразилски > Най-добрите примери за Graphics Wii е.

Както бе споменато по -рано , най-добрият пример за графика на Wii могат да бъдат намерени в рамките на Nintendo игри. Един от най-добрите примери е “ Легендата на Zelda : небето Sword “ отличаващ се с разнообразна палитра от цветове и реалистични анимации. Други примери за игри с участието на същите качества са “ Super Mario Galaxy 2″ и “ Donkey Kong Country рекламации . “ Някои трети страни примери включват също “ Okami “ публикувана от Capcom , и “ Epic Mickey “ публикувани от Disney .

Вашият коментар