Как да играя Snail Hopscotch

Snail дама е площадка игра, която се играе от подскача върху дъска с формата на охлюв . Всеки брой на хората, може да играе в даден момент. Това отнема малко рок и способността да хоп на един крак . Насочете скала в следващия брой на охлюва . Ако скалните земи вътре в наказателното поле, броят на , хоп около охлюва на един крак , скачайки върху пространството с скалата. Запознайте се с 10-те и търговски краката, после хоп обратно . Трансфер до скалата. Ако не стъпи на всички линии и вземи камъка с една ръка, на следващия си ред , можете да продължите към следващите number.Things ви е нужно
Chalk
Small плосък камък
<Бразилски > Показване на още Инструкции

1

Начертайте тебешир охлюв върху бетона , така че черупката му съдържа кутии за числата от 1 до 10 Уверете се, че всяка кутия е достатъчно голяма, за да побере крака си , без да докосвате някой от редовете.

2

Намерете малък плосък камък , който можете да използвате, за да хвърлят в наказателното поле, всеки номер в завой.

3

линия до всеки, който иска да играе след като се реши кой трябва да отиде на първо място. Понякога това е добра идея да се подредят във възрастовата цел или от височина с най-младия или Littlest играч ще първия . Първият човек, хвърля камъка в кутията с броя 1. Ако скалните земи във вътрешността на площада , без да докосвате линия , лицето, хмел в охлюва от главата . Качете се на същия крак над полето за номер 1 . После хоп от кутия за кутия целия път до кутията с номера 10 , без засилване на всички линии. Вие сте , ако стъпите на една линия.

4

Switch краката на кутията 10 и хоп обратно по целия път до полето за номер 2 . Наведи се да вдигнеш камъка , използвайки само една ръка. Ако вашите колене или друга страна докосне земята сте навън . Отдръпнете се . Hop OVER кутия номер 1 и от охлюва .

5

Дайте скалата към следващия играч , който се опитва да се измъкне сам охлюва по същия начин. Всеки играч взема завой . Ако го направи по целия път през охлюва , когато рокът е в полето на една , когато дойде вашият ред обратно нагоре , хвърля камъка в полето за номер 2 . Ако излезе преди завършване на кръг номер 1 , трябва да хвърля камъка в полето за номер 1 отново. Опитайте се да се движат един брой кутия на всеки ход по целия път от 1 до 10 , но не можете да отидете на следващото число , ако стъпите на линии или пропуснете жребия и не докосвайте земята с колене или на друга страна , когато бране на скалата . Победител е първият играч, който завършва дама на охлюв по целия път до номера 10

Вашият коментар