Инструкции за Disney версия на играта Съжаляваме

Hasbro описва съжалявам! като “ Играта на сладко отмъщение . “ Целта е проста: преместите всички свои парчета от самото начало до финала. Вие ще откриете, че много фактори пречат на вас осъществяване на тази цел. Изданието Disney на Sorry! е подобен на оригиналната игра , с изключение са добавени няколко обрати и карти за игра се променили . Инструкции

1

Разбъркване на палубата на карти , и ги поставете с лицето надолу в средата на дъската

2

Поставете четирите двигатели от един и същи цвят и тип . – за всеки играч – . върху “ Start“ пространство на съответния цвят

3

Поставете един от инициаторите на всеки играч на влизане кръга. Всеки играч може да има само една движеща сила на това място по всяко време.

4

реши кой ще е пръв и продължи по часовниковата стрелка по дъската .

5

Вземете вашият ред . Вземете една карта от върха на палубата , в средата на дъската и да следвате инструкциите. Можете да преместите всички двигател , който е на пространства играете или влизане кръга. За да преместите двигател от „Start“ пространство и върху влизането кръга , а трябва да се изготви един или два . Ако можете да се движите , вие трябва, дори ако това е недостатък за вас. Ако не може да се движи , твой ред е приключила. В края на вашата страна , поставете картата в купчина изхвърли . Ако ви свършат на карти , разбъркате купчината изхвърли и ги поставете обратно в средата на дъската.

6

движите из форума , се опитва да получи всичките си парчета на „Home“ пространство . Трябва да се направи точния брой е необходимо да получите вашия парче дома . Ако друг двигател е по пътя си , можете да “ скочи “ върху нея , като се брои това пространство като едно цяло. Ако инициатор на друг играч е на място , че ще кацне на , вие трябва да “ избута “ нея, което изпраща на изпреварващия ход на играча обратно към „Start“ . Ако единствената ви възможност е да се преместите на изпреварващия ход до място още един от вашите хамали заемат , трябва да губите своя страна

7

Размърдай си двигател напред и да изпрати всеки инициатор на пътя – . Включително вашето собствен – обратно към „Старт „, ако се приземите на началото на „Slide “ пространство, което не е вашият цвят . Ако рампата е свой ​​собствен цвят , не прави нищо.

8

Въведете “ зона за сигурност “ на собствения си цвят, само за ориентиран ход. За да излезете от “ зона за сигурност „, вие може да се движи назад.

Вашият коментар