Как да създадем една игра, в ActionScript

Проектиране на игра, в ActionScript от написването на подробно описание на играта, изучаване съществуващите игра образци на код и мислене по отношение на предмети, като проектирате . ActionScript е обектно- ориентиран език , което означава, че се проектира и програма от мисли от гледна точка на това, свойствата , поведението и други функции са на оръжие , инструмент или друга позиция в играта си. Започнете с прости игри , като например текстово-базирани тестове или палач стил игри. А следващата логична стъпка е да се програмира настолни игри като шах или пулове . Инструкции

1

Напиши подробно описание на това, което искате играта да се направи и как искате геймплей за постигане на напредък . Включете играта цел, герои , така и опонентите си характеристики , както и настройка на играта.

2

Напиши подробно описание на играта и потребителски интерфейс. По-конкретно , да отговори на въпроси като това как ще управлявате плейъра героинята си , където ще информацията, тя се нуждае , за да играе на играта се появи на екрана и къде ще се появят в живота си точки героя . Докато пишете , проучи ActionScript Graphics класа , която ви позволява да създавате векторни графики като правоъгълник , криви на Безие и други форми. Виж Основи на уеб страницата на Drawing API на Adobe за повече информация за ActionScript графични класове ( вж. ресурси ) .

3

Напиши на отделна страница спецификация за всички обекти в играта , включително подпори , превозни средства и инструменти. Напиши отговори на тези и свързаните с тях въпроси : Какво инструментите и оръжията изглеждат , как работят те и къде играчи в играта да ги намерят , както и какви събития в играта да се възползват от всеки обект . Работа с Прочетена на Adobe обекти Web страница за преглед на създаване на обекти в ActionScript ( вж. ресурси ) .

4

Изтеглете и прочетете ActionScript образци на код от страници, като ActionScript проби страница на Adobe ( вж. ресурси ) . Повтори обяви на ActionScript програми по-добре да ги разберем . Изтриване на изявления от програми и наблюдава ефекта , когато стартирате програми .

5

Отворете текстов редактор или текстообработваща програма , след това въведете изявленията за клас файлове , които съдържат вашата програма. Главен клас Вашият играта трябва да се простира нито “ MovieClip “ или “ Sprite “ класове. Използвайте следния код фрагмент като ръководство:

обществени клас myGame простира MovieClip { }

Прочетете отново код проби сте учили за ориентиране в писмен вид своите собствени отчети. Напишете програма на етапи , като се започне само с изявленията , които създават на потребителския интерфейс, а след това напишете кода, който изпълнява обекти на играта. Накрая , въведете отчети за изпълнение на логиката за геймплея . Запазване на вашите файлове с разширение “ . Като“ така че Flash ги признава .

6

Open Flash, след това натиснете бутона “ ActionScript 3.0″ линк към създаване на нова програма , която използва ActionScript . Щракнете върху „Файл “ меню на „Save“ команда , а след това отидете до папката, държи си “ . като“ файлове. Въведете име в “ името на файла “ текстово поле , а след това кликнете върху “ Save“ за да запишете файла Flash . Щракнете в “ Класа “ текстово поле на Properties панела , след това въведете името на главния клас играта си да обвърже файл Flash с играта си. Натиснете “ Ctrl“ и „Enter“ едновременно да стартирате играта си.

Вашият коментар