Какво е Magnavox Odyssey Microprosessor

? A Magnavox Odyssey microprosessor или микропроцесор се отнася до Magnavox Odyssey 2 микропроцесора. Това е игра конзола, която е пусната през 1978 г. , че има Texas Instruments едночипов дизайн процесор и графична обработка на единица . Odyssey игрова конзола вериги или игра касети , включени в игрова конзола и медни щифтове на картите завършени верига, която ще даде възможност за предварителна инсталация на игра да се играе по телевизията . История

The Magnavox Odyssey е изобретен от Ралф Баер , който е работил върху него в продължение на пет години, преди тя е била освободена през 1972 година. The Magnavox Odyssey е освободен три години преди Atari понг дома конзоли , което го прави първият домашно видео игра конзола на пазара. Baer е един от пионерите на дома конзола за игри индустрия. През 1975 г. , той е изобретил микропроцесор VCR – базиран интерактивен метод на видео игра. Методът включва системи за гнездене данни във видео сигнали, за да се даде възможност за взаимодействие в реално време между играч , VCR – доставени снимките и героите микро – процесор , генерирани действие на телевизионен екран .

Odyssey 2 <Бразилски>

The Magnavox Odyssey 2 е освободен през 1978 г. с продажна цена от $ 100. Той бе продаден като Philips Videopac G7000 в Европа , тъй като Philips Одисея в Бразилия и като Magnavox Odyssey 2 в САЩ Когато Philips закупен Magnavox , компанията е продала игрова конзола като Одисея Philips 2 .

<Бразилски>
схеми

процесорът на Magnavox Odyssey беше Intel 8048 8 -битов микро – контролер, който трябваше 648B на RAM. Одисеята имаше подвижни платки или интегрални схеми, които са били използвани , за да изберете и да играе една от вградените в игри на конзолата. Използвани Odyessy логически компоненти диод – транзистор, които са били “ предварително Микропроцесорна “ компоненти, които се състоят от миникомпютър изграден с дискретни интегрални схеми върху три печатни платки. Откриване на сблъсък по време на игра се извършва от DTL вериги. Посока Ball обръщане се контролира от DTL флип – флоп вериги . Компонентите на прекъсвачи , които създадоха пикселите за топката и играчите използват двоични сигнали.

Периферия

Одисеята 2 дойде с два плъг -ин играч джойстици за контрол на ръката , на буквено-цифрова ( QWERTY ) клавиатура, разпределителна кутия антена /игра и игра касета. Имаше цветна пластмаса за наслагване на телевизионния екран , че при условие, ярка игра поле за спрайтовете играч да маневрира около . Контролерите джойстик или ролкови и гребло символи са били контролирани от аналогови контролери, подобни на това как контролират Atari 2600 гребла игри.

Вашият коментар