Как да се изгради един Fighter Character за третото издание Dungeons и Dragons

Изтребителят е най-емблематичните от всички класове символи на Dungeons и Дракони , и образува гръбнакът на всяка партия приключенията . Дали един безскрупулен бандит , спазване на закона рицар , или просто охрана града , всеки боец герой е мощен войн в състояние да поднасят и като в голяма част от повреди и все още продължа да се боря . Докато не се знае за техните велики подвизи на интелигентност или дипломация , боецът е необходимо член на групата и може да бъде също толкова забавно да се играе и всякакви други class.Things характер ви е нужно
играча Handbook
Character Sheet
Pencil
Dice

Покажи повече инструкции в
1

Попитайте Вашия Dungeon магистър ако има някакви специфични “ вътрешни правила “ или ограничения, които трябва да бъдат наясно, преди да създадете нов герой . Вие не искате да излезе с невероятен характер , че наистина искате да играете само за да разберете , че тя няма да работи с историята или света кампания , че Dungeon Майстора е в магазина за групата.
<Бразилски > 2

подготви обща визия за боец и как искате да го развие в течение на играта. A прошарен човешкото наемник , който се бори с комбинация от дълъг меч и щит ще играе много по -различно от един стоик джуджетата защитник, който владее на две ръце брадва и не обича натискането на магия.

3

планират бъдещето си , ако възнамерявате да даде нивата на изтребители в престижен клас по-късно. Prestige класове обикновено имат стръмни предпоставки за умения , така че да имате предвид , че може да се наложи да изберете тези умения или подвизи на първо ниво, когато първоначално създаване на нов изтребител .

4

Генериране на шестте основни статистически данни за вашия боец и да ги запишете на вашия характер лист. Някои Dungeon Masters имат предпочитания за това как се разточва тази статистика , така че питайте за него преди започване на нов герой . Двете най-важни Статистика за боец са сила, за да може да земя хитове по-често и да се справят повече щети, всеки път , и физика , за повишаване на жизнени точки на боец , така че тя може да остане в битка вече . Имайте предвид, всякакви корекции, Stat , че трябва да бъдат направени за раса на героя . Половин орки автоматично получават две допълнителни точки в тяхната сила Stat , така че първо ниво, полу- орк потенциално биха могли да имат опустошително висока якост на двайсет точки!

5

Избирам умения и подвизи за новия герой и да ги запишете на вашия характер лист. Не забравяйте, че един боец ​​винаги печели бонус подвиг от списъка “ боец бонус подвиг “ на първо ниво , и ако вашият боец също е човешко той ще получат бонус един допълнителен подвиг , както добре. Skill и подбор подвиг е най-добрият начин да се разграничат своя боец ​​от всички останали там. Преценете дали тя ще се специализират в борбата с конкретна оръжие , или може би дори два оръжие бой. Изберете умения , подходящи за фон на героя , като например плуване и се вози за външен вид или може би дори познания , изпълнение , или занаятчийски умения , ако вашият боец трябваше обучение в някаква друга сфера , преди да поемат мантията на воина .
<Бразилски > 6

Оборудвайте вашия боец с оръжия , брони , и оборудване. Вашият Dungeon Магистър трябва да ти кажа колко злато си герой има за закупуване на оборудване при създаването на характер. Вие може да искате да дадете своя боец ​​някои специални предмети от миналото му , като една ценна доспехи предава от поколение на поколение , или модифицирана версия на нормална позиция , като щит украсена със символа на вашия характер фамилен герб или религия .

7

Плът от боеца с тези окончателни данни, които правят герой повече от просто набор от статистики , като например подравняване на героя и историята. Работа с вашата Dungeon Магистър спецификата на фона на героя като когато той е , защо той пътува с останалата част от приключенията партията му божество на избор, отношенията му със семейството си , контактите с хора от други градове , и всичко, останало, което ще направи характер по-закръглени и забавно да ролева игра .

Вашият коментар