Как да Промяна на източника на звука в Map SDK

Source SDK е комплект за Valve видеоигри развитие. Тя позволява на играчите да създават карти и мод съдържание за игри като “ GMod “ и „Half Life 2 “ . Благодарение на Source SDK , персонализирани карти могат да се създават и хостват на частни и публични сървъри за други играчи, за да се наслаждават. Звуковите файлове могат да бъдат включени в карти, за да ги правят уникални и да им даде по-голяма дълбочина . Прилагането на стабилни източници на картата може да бъде постигнато с помощта на функциите на инструмента , които се предоставят от Source SDK , който предлага много различни видове звукови . Инструкции

1

Load Steam и изберете менюто “ Tools“ . Изберете “ Source SDK “ от списъка с опции

2

Избери, за да се зареди програма Hammer карта за редактиране и след това изберете вида игра – . Като „Half Life 2 “ или “ GMod “ – – че искате да свържете с карта

3

Заредете съществуваща карта или започнете нов и след това да изберете обект създател от менюто в ляво . . Изберете всеки обект и да го поставите на картата , където искате да играе звук.

4

Щракнете с десния бутон върху обекта и въведете “ env_soundscape_triggerable “ в областта на класа . Изберете “ Soundscape “ от списъка с ключови ценности и тип на типа музика, или звуковия файл, който искате да играете , когато един играч е в близост до обекта. Списък на звукови файлове могат да бъдат намерени в падащото меню отдясно .

5

Натиснете „Ctrl “ и “ T “ едновременно , за да отворите менюто Trigger събития и след това изберете “ Soundscape “ от от падащото меню . Изберете обекта, който е създаден в Стъпка 3 в падащото меню в дясно ; звуковия файл ще се задейства винаги, когато един играч с наближаването на обекта.

6

Промяна на източника на звука , като промените типа на обекта или преместване на обекта на ново място на картата.
<Бразилски >

Вашият коментар