Как да играя на Mash игра

Mash е забавна игра, която децата често играят в началното училище и се кикотят над когато четат резултатите и да говорим за бъдещи планове. Това не е писано да бъдат сериозни или истински предсказване на бъдещето – просто един приятен начин да мине известно време по време на class.Things ви е нужно
Paper
Писане прибор

Показване повече инструкции <Бразилски>
1

Излез парче хартия. Посочете един човек като писател и другия човек като говорител . Напиши “ Mash “ в горната част на страницата. Попитайте бъбрив която три момчета или момичета, те биха искали да се оженят. Напишете тези три имена в лявата страна на хартията . Напиши четвърто име на вашия избор като забавен човек , който бихте искали говорителя да се ожени.

2

От дясната страна на страницата, напиши три възможности за избор на бъбрив за превозни средства, те биха искали . Напиши в четвърти избор. В центъра долу “ Mash “ напишете броя на децата на лицето биха искали да имат ( три различни номера ) , след това напишете вашия собствен номер .

3

Продължи това с колкото се може повече различни категории колкото искате , като меден месец дестинация , цвят на кола или професия. След като сте попълнили всички категории обхващат малка част от хартията с ръка. Кажи на говорителя да ви кажа кога да спреш . Започнете да създавате малки сверяване марка . Когато говорителят ви каже да спрете , спрете вземането сверяване марка .

4

граф марки съвпадат . Този брой е вашият брояч. Започнете от върха с “ Mash “ заглавието и разчитам , че номер. Да речем, че имаше четири сверяване марка . Ще броя до четири; M е една , а е 2 , S е 3, а H е 4. Може би след това зачеркнете H. Продължи към следващата категория, имената. Граф надолу в списъка и зачеркнете четвърто име. Продължете към следващата категория , докато не са оставени само с една позиция в категорията , след това го кръг. Продължи да брои , но не включват оградените продукти във Вашата броене. В края на краищата ще бъдат оставени с един кръг елемент във всяка категория.

5

Прочети останалите елементи в бъбрив като история. Например, “ Вие живеете в къща , имат три деца , се омъжи за Big Bird и управление на автобус . “ След това се смеят и да се забавляват говорим за “ прогнозира бъдещето. “ Превключете петна , така че говорителя става писател . Започнете играта свърши.

Вашият коментар