Как да създадем една Страна, в Dungeons и Dragons

Капитанът тъмницата на кампания Dungeons и Dragons трябва да създаде история линия, която ще се ангажира играчи в една забавна и предизвикателна начин . Създаване на поръчка страна ще направят играта по уникален за въображение и визия за това как кампанията трябва напредъка на ЛВР . Въпреки Wizards от брега е създал карти за играчите да използват , да създавате свои собствени държава в рамките на митологията на RPG добавя допълнително измерение , особено за тези , които са играли D & D в продължение на много years.Things ви е нужно
многостенни зарове <Бразилски> Dungeons и Dragons ядро правило Билети Подземия и дракони Players Наръчник
Dungeons и Dragons Dungeon магистър Ръководство
Писалки и хартия MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

Начертайте карта на вашата страна . Решете дали искате тя да бъде една островна държава , или ако искате да граничат с предварително съществуваща територия от вселената D & D . Започнете с основните елементи и да добавите градове , градове, предни постове , реки , езера и планини. Съхранявайте тези основни , така че картата не е претрупана , но все още имат информация за всяко място на ръка, за когато играчите искат да знаят . За това , да направи само една отделна карта , за да видите . Mark всички скрити съкровища , оръжия, магии и NPC-та , че играчите ще се сблъскват по време на играта .

2

Осигурете произведения на изкуството , която съответства с вашата визия на вашата страна . Това ще помогне на играчите се визуализира всяко място по същия начин , което имате, което дава възможност за свободно течаща игра. Комуникация в кампания D & D е от съществено значение ; на DM трябва да поддържа една забавна игра, без да се нарушава играчите поради една проста недоразумение ( Виж Ref . 1 ) .

3

Създайте подробен страна, която не е преобладаващото или ненужни . Тъй като DM , което трябва да се забавляват на играчите , а не да ги занимавам с 20 – минутни лекции по история. Детайлите са важни, за да създаде настроение , но ако ги използвате прекалено често , играчите могат да загубят интерес ( Виж Ref . 2 ) .

4

Определете какво играчите искат от кампанията . Ако искат да се фокусират върху градските центрове , трябва след това да създадете допълнителни карти за всеки град или село . Населяват градовете с ангажирането на NPC-та ( не играчи знака) и потенциалните странични куестове. Като DM , вие сте водещ на играчите , не ги контролира ; им дава свободата да избирате света те ще заемат ( Виж Ref . 2 ) .

5

Използвайте елементи от други страни в рамките на света на фантазията , или от книги или от предишните D & D книги. Ако искате да се изгради една пустинна страна , настройката на Тъмно Sun може да предвиди някои вдъхновение . За традиционен Sword и Sorcery кампания , на Dragonlance серия от книги са създали бенчмарка. D & D също има класически настройки на ужасите с кампаниите Ravenloft ако играчите искат да се бият вампири , върколаци или дори чудовище Франкенщайн ( Виж Ref . 3 ) .

Вашият коментар