Как да направим един XNA Game

XNA е марка Microsoft , свързани с компанията Visual Studio и Visual C # продукти. Това е отворен и свободен за разработка на видеоигри инструмент комплект , който дебютира през 2004 г. и са придобили скок в популярността сред програмистите и стартиране игра дизайнери през 2008 година. Основните платформи за игри , разработени чрез XNA са Xbox 360, Zune и Windows PC. Въпреки XNA заглавия се различават от търговски създадени игри по отношение на качество и съвършенство , те могат да бъдат много приятно и са отлична отправна точка за начинаещи разработчици. С XNA , можете да работите върху вашата кариера игра развитие без голямо количество ресурси и връзки – самата дефиниция на homebrew.Things ви е нужно
Xbox 360 или Zune
персонален компютър с Windows Vista или XP <Бразилски > XNA софтуер
Visual Studio и Visual C #
развитие DirectX и по време на работа комплекти MarketBook.bg: Покажи повече инструкции
е. 1

Имайте предвид, че трябва да бъдат запознати с Microsoft Visual Studio е , както и да владеят Visual C # програмиране. Уверете се, че компютърът ви отговаря на основните изисквания – Vista или XP Service Pack 2 плюс видеокарта, която поддържа DirectX 9.0c с Shader Model 1.1 , графичен инструментариум , отговарящ за специални визуални ефекти.

2

Присъединете се към XNA Creators клуб в xna.com и да се запишете за пълноправно членство. Изтеглете най-новата версия на XNA Game Studio софтуерен пакет . Също така се уверете , за да изтеглите най-новите версии на Visual Studio и Visual C # , който се интегрира със софтуера XNA , както и двата комплекта DirectX развитие и по време на работа Web инсталатор. Всички тези изтегляния са свободни от сайта на Microsoft.

3

Покупка премия членство в XNA Creators клуб , след като се уверите, всички на софтуера е изтеглен правилно . Въпреки че самата XNA е свободна, тя не изисква платено членство , за да продават игри , разработени за Xbox 360 на Xbox Live Marketplace .
Решете дали вашата игра ще бъде за Xbox 360 , Zune или Windows PC , преди да продължите . <Бразилски >
4

Разработване играта си в рамките на Visual Studio и XNA Game Studio среда. Имайте в предвид, играта на двигателя и програмирането са всички до вашето ниво на умение с Visual C # , както XNA не направи някое от тези неща автоматично като традиционна игра двигатели като Unreal 3 и Chrome 4 .
Път за развитие е изцяло зависим от собствения си умения и амбиция – повечето заглавия в момента на разположение XNA са взели няколко месеца, за да се създаде , с екипи средно пет членове. Това е значително по -различно, отколкото пълни комерсиални игри , които вземат около сто души и повече от две години средно.

5

Тествайте крайния игра на вашия Xbox 360 конзола , Zune или Windows PC . The XNA Game Studio апартамент има функции , предназначени да “ финализират “ игри за трансфера на тези устройства. Уверете се, че всички грешки и проблеми, които можете да намерите са работили преди да се направи следващата стъпка. С други думи , играта трябва да работи по предназначение

6

Подаване на крайния игра като ccgame файл към XNA Creators клуб . . ; още повече да я представя на Xbox Live Marketplace , ако това е Xbox 360 заглавие. Бъдете подготвени за продължителен процес на партньорска проверка , извършена от други XNA създатели, плюс процес на сертифициране от Microsoft , ако искате да продадете играта на Xbox Live. Игри не могат да бъдат публикувани или споделени с другите, без на този етап одобрение , но могат да се държат за собствена употреба .

Вашият коментар