Съвети риска Игра

„Риск“ е изобретен от френския режисьор Алберт Lamorisse през 1950 . Той първоначално го озаглавен “ Завладяването на света“, но стана „Риск“ веднъж Parker Brothers го закупили. Оттогава това се превърна в неизменна част от настолна настолни игри , с многобройни вариации и фен база , която обича своя елегантен използване на основни тактики и стратегия. Като всички велики игри , „Риск“ е лесно да се учи , но притежава много дълбочина. Силови Основи

Малка , компактна база на властта е по-лесно , защитавани и прави по-добър marshaling основание за атаки от една с множество уязвимости. Бордът „Риск“ е с номер на “ задуши точки“ , които правят идеални места за централизиране на властта. Австралия е добро място за това , защото има една точка от атака само , докато Южна Америка има само две . Plus , държейки континент ви предоставя допълнителни войски всяка крачка. Ако не разполагат с лукса на изземването тези локали , планирайте вашите крепости около подобни петна , с внимателно подбрани защитни местоположения , които ограничават възможности на противника си , когато атакува .

Атака

Defense е от ключово значение за поддържане на властта си база, но няма да спечели играта , без да поема инициативата . Когато атакува , погледнете по-голямата картина . Помислете колко територия може да ви се консолидират след като веднъж сте го хванат и дали можете да го задръжте срещу всякакви контраатаки . Помислете за това, което вашата нова територия ви печалби или как го боли опонентите си. Classic военна стратегия се казва, че имате нужда от три пъти повече нападатели като защитници когато стартира офанзива , която служи като едно добро правило на палеца в играта . Също така , помислете за уязвимостта на вашата база на властта , когато ви атакуват и дали сте си остава отворен , докато се разширява. Оставете достатъчно армии зад да възпрат потенциални нападатели. Продажба и Наем Alliances

дипломатически съюзи са временни неща, в най-добрия в „Риск „. В крайна сметка, не може да има само един победител . Въпреки това, в игри, където един играч е напредват бързо , тя подобава на другите да се обединят и да го спре . Двама играчи атакуват същия враг на различни фронтове го принуди да се разделят войските си и в случаите, когато играчът контролира значителна част от дъската (като Северна и Южна Америка, ) , другите играчи трябва да го спрем веднага или той ще тече грубо потъпквайки на много от тях. Съюзи да се прегрупират , тъй като играта е динамика мощност промяна , и няма правила за поведение сред другите играчи . Както и в реалния живот , трябва да си пазиш гърба и да знаят кога някогашния съюзник е надживяла своята полезност.

Вашият коментар