Какво е най-добрият Epsxe Full -Screen Filter Setting

? The Epsxe е PlayStation емулатор за Windows и iPhone . Plugins са допълнения към видео игра конзола емулатор , който може да увеличи своя графики – рендиране и възможности за възпроизвеждане на звук . Настройката на цял екран филтър на Epsxe е подобрена с използването на графични плъгини , повечето от които могат да бъдат изтеглени безплатно. С използването на плъгини , можете да получите възможно за създаването на Epsxe филтър цял екран добрата настройка . Screen Filter модули

Screen -филтър плъгини подобряване на 3 -D модел текстури на духове игра и дават възможност анти – Aliasing , изглажда острите ъгли на полигоните , които се използват , за да направи 3 – D символа. Когато се използва във връзка с поръчкови плъгин шейдъри , филтърът прави снимка с по-силни цветове и смеси в някои от сенките , за да скриете шестоъгълни 3 – D модел недостатъците , които са били често срещани в класически PlayStation игри. Най-добрите Epsxe настройките на цял екран на филтъра могат да бъдат получени чрез използване OpenGL2 PSX плъгин Пит .

Шейдъри

В допълнение към плъгини екран -филтър , можете да изтеглите и прилага Shader плъгин за Epsxe , като Epsxe SPU ядро 1.7.0 и Eternal SPU Plugin 1.41 . Шейдъри създават по-силни или по-ярки цветове сянка в 3 -D графики на PlayStation игри , подобряването на имиджа на знакови спрайтове и фонови графики по време на игра . За да се даде възможност на шейдър в Epsxe , кликнете върху “ Configure“ и изберете „Video „. Изберете „Configure Пийт PSX OpenGL Renderer “ и след това щракнете в квадратчето до “ Shader ефекти“ за да го изберете . Изберете шейдър ефекти от падащото меню , като например „3: ARB програма “ за OGL2 Пит . За най-добрите настройки шейдър , изберете “ 4″ за нивото на Shader и изберете “ Yes“ за „Използване на пиксел шейдър за “ PSX прозорец текстура “ емулация. “

Вашият коментар