Как да създадем Къща Games

Проектиране игра с теми на домове и къщи е образователна и забавна дейност . Можете да проектирате пиесата игра да имитират съществуваща игра, която може да бъде запознат с теб , като Trivial Pursuit . Изпълнете следните стъпки, за да проектирате свой собствен любопитни факти игра , включващи houses.Things ви е нужно
строителство хартия
магически маркери или пастели
От друга игра матрица и играч жетони
стотинки , по един за всеки играч MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1

Нарисувайте очертанието на къща върху парче хартия строителство . Направете очертанията голям , попълване на хартията с него. Начертайте втори контур , че точно следва пътя на първата очертанията , но е около 2 см над или под първия контур.

За всеки два инча, изготвя линии , свързващи две очертания , така че площади и други полигони формират . Тези полигони са трамплин за пътя на играта. Играчите трябва да пътуват по пътя от първия си етапно до последно , за да спечели играта .

2

Добавяне на проекти, за да се направи на дъската ( строителния хартията ) прилича на къща . Вътре в очертанията сте нарисували , равенство неща , които ще видите вътре в собствения си дом , или вътре в обитаван от духове къща , имение или замък. Например , да изготвят легла за спалня, стълбище , врати, и призраци за обитаван от духове къща .

3

Създаване или назаем символите на играта или парчета . Заемете умират от друга игра на дъска . Съберете няколко пари или монети , по една за всеки играч . Пени ще бъде награда, която всеки играч събира , когато тя отговаря на въпрос на половината на пътя е игра .

Заемете играч символи от друга игра . Всеки играч получава знак , че самият представлява. Той ще се движи с токени, стъпка по стъпка по пътя на игра.

4

Създаване въпроси любопитни факти за играта . Вземете една купчина от 3 -по -5 инчови индексни карти. Напишете пет въпроса, любопитни факти , свързани с жилища и къщи от едната страна , и на отговорите на въпроса от другата страна .

5

Започнете играта. Изберете кой играч да се търкаля умират първи . Който и да стане , за да се търкаля ще се премести си играч знак към средната точка на играта, която е най-високата полигон на покрива на къщата – площад Roof . Този играч се движи я знак на броя стъпки , показани на матрицата .

Друг играч ще поиска от активен играч на Тривия въпрос от един от индексни карти. Ако активният играч отговори неправилно, търна отива към следващия играч . Но , ако той отговаря правилно , той може да запази на свой ред и преобръщане на зарчето отново.

Всеки играч трябва да се приземи точно на площад Roof и отговори на въпрос правилно, за да печелят стотинка . След като той печели стотинка , той трябва да се движи към последния площада на пътя на играта. Когато той достигне до последния площада , той трябва да отговори на още един въпрос правилно, за да спечели играта .

Вашият коментар