Как да създадете Wolf RPG SIM

Вълците са най-големите членове на семейството на животни , който включва кучето на домакинствата. Въпреки своите намалени номера в Съединените щати , те запазват специално място в културите на различните хора, които населяват страната. Тези загадъчни кучешки зъби са синоним на дивата страна на природата и свободния дух на великата пустиня . Тъй като фокусът на симулация ролева игра , вълци правят интересни теми – винаги на ръба на гладна смърт и изчезване – все още се борят да оцелеят с фантастични шансове. За тези, които са готови да се справят с предизвикателството , създавайки такава игра може да бъде възнаграждаване endeavor.Things ви е нужно
референтни изображения и видеоклипове на вълци е. референтни изображения и видеоклипове на горските животни Онлайн източник на вълчи факти
Референтен карти
Adobe Photoshop
Microsoft Word
RPG Maker VX софтуер MarketBook.bg: Покажи повече инструкции
Изображение Подготовка в
1

Съберете препратка снимки на вълци и хищни животни и да ги съхранявате на вашия компютър. Ще направя всичко възможно да се създаде специална папка за тези изображения.

2

Заредете Adobe Photoshop и заредете “ лицето tiles.png “ файл от директорията RPGMaker VX (който е 384×192 пиксела по размер. ) Това ще бъде шаблон за вашия “ лицето “ символни изображения, които представляват различни емоционални състояния си вълчи . Специфичната тон на зелен фон цвят се използва за прозрачност.

3

Житните и мащабни няколко вълчи изображения до 96×96 пиксела и ги поставете в PNG файл в непосредствена близост един до друг. . Можете да използвате до осем изображения Общият да попълните формуляра. Изберете изображения, които показват отличителен вълк изражението на лицето – като страх , агресивен , любознателен или пасивна . Ако желаете да има прозрачен фон , попълнете зоната със зеления цвят на фона от шаблона .

4

Запишете файла като “ вълк лицето tile.png “ и да го преместите в директорията RPGMaker VX .

5

Заредете файла character.png от директорията на RPGMaker VX . Тя трябва да бъде 384×256 пиксела в размер . Това ще се превърне в образец за анимации за вълка и други животни, тя може да срещнете по време на играта.

6

Създаване анимация рамки образи на вълка движи във всяка от посоките на света ( анимацията е само три рамки , така че да ги направят най-безпрепятствено в преход, както това е възможно). Изображенията трябва да бъдат 32×32 пиксела. Използвайте референтните вълчи видео да създаде умерено правдоподобни образи. Поставете всеки кадър във вашия референтен образ, използвайки образи на героите като ръководство за поставяне .

7

създават анимация рамки за всяка позиция , която искате вълка , за да може да се вземе , като приклекна , тичане или скачам . Повторете същия този процес за всяко животно желаете вълкът да да ловува или се сблъскате като мечки, сърни и зайци.

8

Запишете файла като “ wolfcharacter.png “ или “ wolfprey.png “ или “ wolfencounters.png “ както е уместно и да се премести файловете в директорията на RPGMaker VX .

Създаване на герои на MarketBook.bg 9

Отворете нова електронна таблица Microsoft Excel и да създадете няколко колони . Обозначете всеки с важната статистика за вашата игра и името на съществото. Например , възможно е да има колона с надпис “ Prey “ и други, наричани “ Camouflage “ “ Evasion “ “ Гладът “ „Здраве “ “ Маса “ и „Speed ​​“. MarketBook.bg: 10

Изграждане на база данни с подходящи стойности чрез сравняване на реални статистики света на вълка или други животински и използване на вълка като основа за всички сравнения . Вместо да се опитва да излезе с метричен на собствения си, използват действителните стойности , като теглото в килограми и скоростта в мили в час , когато е възможно . За стойности като “ Evasion “ определи относителен шанс за животното за заобикаляне на вълка , като 80 на сто за повечето дребни бозайници , тъй като само един на всеки пет такива вълк ловува обикновено успява. Някои статистически данни , като глад, ще варират в зависимост от времето и честотата на хранене .

11

Трансфер вашата база данни в базата данни на RPGMaker VX чрез създаване на същество за всяко вписване в списъка. Присвояване на статистиката към съществото, което съответства на данните в базата данни. Е.
12

Създаване на елементи за всяко създание да спадат по време на техния живот и смърт. За повечето, това трябва да включва отпадъци , месо, кости и негодни за консумация бита. Добавете тези продукти за базова инвентаризация на съществото . За да се създаде по-добър опит вълк , създайте “ аромат маркер“ перо, което създания оставят случайни интервали по време на ежедневните си дейности, както и за “ идентифициране аромат умение “ което позволява на вълк , за да научите аромати на различни същества и да ги проследим целия регион .

13

Присвояване на графични изображения към съществата , които сте създали .

Създаване на World

14

Изберете подходящо свят набор плочки за вашата карта . За повечето вълци , вие ще искате да използвате гориста плочки настроен да представляват техните местообитания , макар че някои живеят в пустинните равнини , или дори полу – градска среда.

15

Paint карта на света с помощта на световните плочки базира на реални функции картата . Не забравяйте, че много вълци мигрират до 100 мили , така че картата трябва да включва голям регион да представлява подходящ ловен район . Не забравяйте да включите региони с вода и подходящ растителен живот , за да бъдат осигурени площи за лов.

16

Създаване submaps в рамките на регионите ( свързани с „елементи на вратите “ ), за да представят по- близък план оглед на области от особен интерес за вълка или си история. Те могат да варират от ловни райони до разплод основания или дори обекти с обществено значение на вълк, като една скала – страничен изглед . Ако вълк Симулацията включва градска зона , добавете храна до няколко кофи за боклук , за да представляват източник, който някои вълци използват за допълване на техните диети .

17

Създаване сюжетни събития, които са предизвикани от различни състояния по време на игра . Когато глад на вълка достигне определен праг , може да предизвика “ желание да ловува “ събитие. Създаване на по време на игра таймер и да го използвате, за да предизвика социални или чифтосване събития , или дори да променят честотата на поява на някои плячка или хищници.

18

Тествайте играта често , докато не сте доволни от цялостното изглеждат и се чувстват на симулацията . Можете да добавяте музика и звукови ефекти (като вълчи вой или ръмжене ) за завършек .

Вашият коментар