Игри за десетичните Concepts

Играя игри в класната стая може да помогне на учениците да усвояват умения и укрепване на уроци по един забавен начин . Когато преподавам на учениците за десетични концепции , десетичен игри ще подобрят студенти разбиране на фракции и сближаване умения. Дръжте вашите ученици , участващи в игрите и се опитва всячески чрез връчване на наградите като декоративни химикалки и моливи за игра победители. Флашкарти

Използвайте знака след десетичната флашкарти , за да играят игри в класната стая. Помолете учениците да седят в кръг и да изберете един играч, за да застане зад друг играч. Покажи двамата играчи десетична проблем Flashcard и лицето, което крещи отговорът първия печели рунда. Този играч може да се движи зад следващия играч в кръга и играчът , който е загубил трябва да седне на стола . Играчът, който го прави по целия път около кръга печели играта или играчът, който отговаря най-много проблеми правилно печели играта . Пример за десетична проблем е „Ако 54 от 100 ученици са момчета , каква е знак след десетичната запетая за частта на училището , която се състои от момчетата . “ Правилният отговор е 0.54 .

Money <Бразилски>

Парите могат да преподават на учениците как да добавите и изважда знака след десетичната запетая . Дайте на всеки студент по каталог. Кажете на учениците, че имате $ 75 до прекарат в каталога на три позиции . Те трябва да се опитате да получите възможно най-близо , тъй като те могат да харчат $ 75 , без да преминавате . Накарайте ги изрежете трите продукта и ги залепете върху лист хартия. Кажете на всеки студент да пиша за определяне на цените на продуктите и да ги добавяте заедно. Ученикът, който е най-близък до 75 щатски долара , без да преминавате печели играта . Алтернативно , позволи на студентите да работят в групи , вместо индивидуално. Продажба и Наем на отбори

Разделете учениците на два отбора . Били ли един студент от всеки отбор стоя на дъската и да даде на всеки ученик парче тебешир . Извикай десетична проблем. Те трябва да напишете проблема на дъската и да реши проблема. Първият играч, който да реши проблема десетични правилно печели точка за отбора си. Първият отбор, който вкара 10 точки, печели играта . Друга идея е да се побере до десетична Flashcard за всеки отбор една в даден момент. Ако отборът отговори правилно за 30 секунди , те печелят една точка . Първият отбор, който вкара 10 точки, печели играта .

Bingo

Възпроизвеждане на игра на бинго десетични вписвайки знака след десетичната отговори в бинго квадрати. Извикай десетичен проблеми и са студентите марка на разстояние от правилните отговори на бинго карта. Например , ако кажете “ Какво десетични е същият като фракция 1/4 „, студентите ще марка на разстояние 0,25 на бинго карти. Първият играч, бинго и крещи „Обичам десетични дроби “ печели награда. За по-лесен мач , просто вика десетичните числа и имат студентите марка картите си.

Публикувано в Games

Вашият коментар