Указания за игра на табла игра на дъска

Backgammon се играе с пулове на дъската отпечатани с триъгълници. Повечето проверка дъски имат табла отпечатан на гърба или можете да закупите дъска само за табла . Backgammon има елемент на късмет , че го прави забавно алтернатива на пулове прави . Това е достатъчно лесно за децата да играят , но има и много на стратегията, за да го приятно игра за adults.Things ви е нужно
шашки борда с триъгълници или табла
Играя парчета , 30 ( 15 направи от всеки цвят )
Dice , 2 MarketBook.bg: Покажи повече инструкции

1 Започнете играта чрез поставяне на пуловете в тези позиции.

Настройте пуловете , както е показано на снимката . Триъгълниците се наричат ​​“ точки „. Поставете дъската с един набор от точки , сочещи далеч от теб. Поставете пет тъмни пулове в долния ляв ъгъл. Оставете следващите три точки към дясната празен и постави три леки пулове в четвъртата точка на правото . Оставете една точка празен и постави пет светлинни пулове в следващата точка на правото . Поставете две тъмни пулове в долния десен ъгъл . Създаден от другата страна на дъската с един и същ номер на пулове от противоположния цвят на съответните точки . Вие се движат леките пуловете . Опонентът ви седи от другата страна на дъската и се движи в тъмното. Вместо на тъмни и светли пулове пулове могат да бъдат червени и черни .

2

Премести си парчета обратно на часовниковата стрелка по дъската . Двете парчета в горния десен ъгъл ще се премести в ляво от точка до точка , докато не стигнете до горния ляв ъгъл , след това те ще се движат право надолу към долния ляв ъгъл. Те ще се движат надясно по най-долния ред . Всички парчета следват този път. Вашият противник премества парчета по същия начин от другата страна на дъската , така че парчетата са минаващи помежду си по дъската . Вашият “ домакините “ е страната най-близо до вас.

3

Хвърлете заровете за да видим кой ще е първи . High Roller отива първият . Първият играч хвърля заровете и се движи пулове на броя на точките , показани на зара. Например , ако той хвърли 3 и 5 , той може да се премести един пул три и друг шаря пет , или той може да се движи един пул осем . Той трябва да се движат , ако той може, но той не може да постави пул на точка заета от повече от един от пуловете на опонента ви .

4

Alternate с опонента си подвижния заровете и се движат пуловете си около борда . Вие не можете да направите проверка на точка заета от повече от един от пуловете на опонента ви . Ако поставите вашата проверка на място само с един от пуловете на опонента ви , проверка на опонента ви се поставя на бара в центъра на дъската. Опонентът ви няма да бъде в състояние да се движи нито един пул , докато то влезе обратно в игра .

5

Въведете шаря обратно в игра от подвижния номер, който съответства на открит въпрос в горния десен квадрант на дъската. В горния десен ъгъл е точка 1 , на следващия един вляво е точка 2 , и така нататък надолу отстрани. Може да попаднете в някоя точка, която не е заета от две или повече от пуловете на опонента ви . Ако преминете към точка заета от от един от пуловете на опонента ви , можете да изпратите това проверка на бара .

6

Удвоете преобръщане , когато хвърлите двойки. Ако хвърлите две 3s , вие получавате да се движат , като че ли бяха сплескани четири 3s . Когато един играч е преместил всичките си фигури в дясната страна на дома си страна , той може да започне да ги местят от дъската .

7

Махни пулове от точките, които съответстват на цифрите, които се търкалят . На вашия дом база, на „1“ точка е точката, в долния десен ъгъл . Вие също може да все още се движат пуловете по дъската. Например , ако хвърлите 3 и 5 , може да се вземе един пул на „5“ точка и да се премести друга проверка на три точки. Премахнете пулове от точка с по-малък брой , отколкото сте хвърлили ако не пулове са на точки с число, равно на или по -висок от броя сте хвърлили . Човекът, който премахва всички свои парчета първата е победител.

Вашият коментар