Разлика между Лито & Photo в Марки

Марки отделям голямо разнообразие от дизайн , оригиналност , художествени теми и бек- истории. Готовият продукт може да бъде зашеметяващ и провокативен . Тази статия обяснява разликата между два от най-трудните методи за печат , за да се прави разлика в крайния печат. Тя започна всичко …

израелската „Photo“ Stamp

„Печат “ е погрешно название , измерена от днешните методи на компютърната изображения. Всичко започна с дървени блокове, издълбани на ръка ; най-ранната известна книга, която се използва за дърворезба дойде в средата на 15-ти век. До средата на 16 век до края на 1700 г. , почти всички книги бяха илюстрирани от медни плочи . В началото на 1800 г. , Луи Дагер и партньорът му , Джоузеф Ниепс , създал първата фотографски процес и първите метални гравюри по фотография. По-късно същия този век , използването на „екран “ от Уилям Талбот в Англия , създава дот модели – все още са в употреба днес – известен като полутонове . От 1883 търговски екрани полутонови са в разгара си в САЩ, но и всички заменени дърворезба в процеса на печат. Half- тон цветен печат последвано около десет години по-късно , и тя все още е една от най-разпространените процеси цветен печат . По-късно процеса на фотографията се е прибягнало и до литография – известен като фото- литография – която , за разлика от по-ранните гравиране или фотогравюра процеси , позволява печат върху големи , твърди области. И накрая , появата на офсетов печат добавя метод скоростта и гъвкавостта , и да се замени “ литография “ , въпреки че терминът се отнася за двата процеса .

Процесът на Photo

израелската “ Лито “ Stamp

Основната разлика между „Photo“ или фотогравюра , и “ Лито “ , или литография, в филателен печат – както и в други медии – е в процес , а не на крайния продукт . Разликите между печатни печатите са едва забележими , освен при екстремни увеличение. Горното изображение е пример за “ Photo“ печат ( Scott Catalog , # 146, Израел) . Без цвят , всичко, което ще остане ще бъде черни точки , които илюстрират впечатления на фото- табела . А снимка на дизайна филтри през сито и трансфери към метална плоча . Процесът чупи трансфера в миниатюрни точки, които , след като даден химикал измиване, оформят вдлъбнатини в чинията. След мастило се прилага към плочата , след това изтри мастилото остава само в вдлъбнатините . Тези напоени депресии формират оригиналния дизайн , когато се прилага за хартия. В това е основната разлика между двата процеса .

Вашият коментар