Как да сложите Vertex в Brawl Mods

“ Super Smash Brothers Brawl “ ( SSBB ) е бойна игра за Nintendo Wii конзола за видео игри , който разполага с много емблематични герои от различни видео игри. Играта е разработена много голям и посветен фен база, която е създал няколко инструменти, използвани за модифициране на героите в играта . DasDonkey Vertex Box е програма, която променя индивидуалните върховете на 3D модели характер в SSBB , което позволява на потребителите да създават изцяло нови изтребители , за да добавите към играта. Vertex модификации са направени с Autodesk 3DS Max и се добавят към играта с BrawlBox , стандартните файлови SSBB editor.Things ви е нужно
Autodesk 3DS Max
BrawlBox

Покажи повече инструкции

1

Изтеглете приложението Vertex Box от уебсайта на DasDonkey . Спасете “ DasDonkey Vertex Box v2.1.exe “ файл в отделна папка .

2

Минимизира прозореца на приложението Vertex Box и стартиране на програмата BrawlBox . Щракнете върху „File“ в главната лента BrawlBox инструмент и изберете “ Open . “ Маркирайте файла SSBB модел , който искате да редактирате и натиснете “ Open . “

3

Щракнете с десния бутон върху “ Модел на данни“ Навигацията в лявата ръка и изберете “ Export „. Променете името на файла на “ модел “ и отидете до папката , съдържаща прилагането на Vertex Box . Натиснете бутона “ Save“ бутон, за да експортирате файла модел .

4

Кликнете върху “ модел на данните “ икона от рамките на прозореца на BrawlBox навигация, за да разширите списъка на редактируеми върхове . Щракнете с десния бутон на върха , който искате да редактирате, и изберете “ Export „. Променете името на файла на “ vertex.ddf “ и отидете до папката , съдържаща прилагането на Vertex Box . Натиснете бутона “ Save“ да експортирате файла връх . Обърнете внимание на цифровата стойност на “ MDL0 Offset “ поле във връх на фирма данни.

5

Затворете прозореца на приложението BrawlBox и намерете местоположението на програмата за Vertex Box . Кликнете два пъти върху върху “ DasDonkey Vertex Box v2.1.exe “ файла и кликнете върху „Създаване на 3DS File“ бутон. Затваряне на приложението на Vertex Box .

6

Стартиране на 3DS Max заявлението. Щракнете върху „File“ в 3DS Max бара основният инструмент и изберете “ Import „. Отидете до папката, съдържаща прилагането на Vertex Box и маркирайте “ DDV.max “ файл. Щракнете върху „внос“ бутон, за да отворите файла връх .

7

Кликнете върху „Промяна “ раздела намира от дясната страна на лентата с инструменти, 3DS Max . Кликнете на “ върховете “ иконата под Избор позиция в рамките на раздела Modify . Редактирайте мащаб, големината , местоположението и въртенето на различни върхове , като използвате наличните инструменти 3DS Max .

8

Кликнете върху „File“ в 3DS Max бара основният инструмент и изберете “ Export „. Отидете до папката, съдържаща прилагането на Vertex Box и натиснете бутона “ Save“ бутон. Излезте от 3DS Max заявлението.

9

Стартирайте приложението Vertex Box и щракнете върху „Insert 3DS На MDL0 “ бутон. Въведете номера на MDL0 офсет от Стъпка 4 и натиснете бутона “ ОК“ бутон. Затваряне на приложението на Vertex Box .

10

Стартирайте приложението Brawl Box . Щракнете върху „File“ в бара основният инструмент и изберете “ Open . “ Маркирайте файла SSBB модел , който искате да се актуализират и натиснете “ Open . “ Щракнете с десния бутон на “ модел на данните “ иконата и изберете „Замяна „. Намерете мястото на прилагането на Vertex Box и кликнете два пъти върху “ модел“ файл, за да замени старите върхове файлове с новите редактирани връх файлове.

11

Кликнете върху „File“ в сбиване Box инструмент главната лента и изберете „Save As. “ Намерете мястото на вашия модел файлове SSBB и натиснете бутона “ Save“ бутон. Играта ще се зареди модифициран връх модел вместо характер по подразбиране.

Вашият коментар