Как да създадете основни D & D Герои

“ Подземия и дракони “ (D & D или DnD ) е фентъзи , приключения , ролева игра ( RPG ) . Той обикновено се играе в малки групи. D & D игри са като интерактивни истории, след очертание разказ с цели, срещи и битки. Един човек е Dungeon Майстора (DM ) , насочвайки приключението докато играчите поемат ролята на характера . Всеки играч има характер лист с информация и статистически данни , описващи способности на героя , като сила и мъдрост , клас – боец или магьосник , например – и постижения. Лична информация се избира или изобретен от играча по време на създаването характер ; статистика се решават от подвижния dice.Things ви е нужно
Blank характер лист
молив и гумичка Комплект на игрални зарове ( четири – , шест – , 10 – , 12 – и 20 -странни зарчета ) <Бразилски> скрап хартия
наръчник на играча (по желание )

Покажи повече инструкции
е. 1

Снабдете се с характера лист. Използвайте официален предварително отпечатан лист , домашно направена лист или един свален от интернет

2

Напишете цвят на вашия характер на очите, цвят на косата , пол , раса , класа, подравняване – . Като Good или Neutral – и божество. Консултирайте се с вашия плеър наръчник , ако имате такъв. Консултирайте се с вашия Dungeon Учител, който да се уверете, че вашият избор ще работят с кампанията, която ще се играе . Скица портрет или символ (по желание ) на вашия характер .

3

Разточете шест едностранно умрат, за да определи основните си способности. Способности са Сила , сръчност , Конституция , Intelligence , Мъдрост и харизма . Всяка способност е сума от три ролки с шест едностранно умират ( 3D6 , в игралната жаргон ) . Напиши ролките надолу върху лист хартия скрап или на гърба на вашия характер лист и възложите един от твоите роли за всеки атрибут. Различни DMS имат различни методи те дават възможност за изчисляване на тези резултати така че се консултирайте с вашия DM , когато подвижен за способности

4

Изчислете спестяване си хвърля : . Fortitude , Reflex и воля . Тези резултати ви кажа доколко сте склонни да се преодолеят някои видове атаки. Например , може да се наложи да хвърлите заровете за да видите дали можете да избегнете капана чрез спестяване срещу Reflex , добавяне или изваждане на съответната способност модификатора да получите общия ви спестяване хвърлят.

5

Определете своя хит точки от хвърляне на зар , указано за вашата класа . Добавяне или изваждане на вашия Конституция модификатор от резултата . Загубени точки определят колко щети си характер може да поеме.

6

Изчислете движението на героя ви . Обърнете се към ръководството плейър или попитайте Вашия DM каква е скоростта на движение на расата на вашия герой . Скорост на движение ще бъдат засегнати от това колко си характер се носи. Някои символи листа имат секции за максимално леки , средни и тежки товари . Тези резултати зависят от способността на Сила . Провеждане на твърде много може да забави вашия характер надолу, въпреки че някои DMS се освободят от това правило , за да се опрости геймплей.

7

Изчислете своя инициатива на полувремето . Намерете основния резултат в наръчника плейър или попитайте Вашия DM , което трябва да бъде основният резултат. Добавяне или изваждане на вашия Сръчност модификатор .

8

Изчислете своя Base Attack Bonus . Това се основава на вашето ниво и класа. Погледни нагоре вашата класа и ниво на масата в наръчника играч или се консултирайте с вашия DM . В зависимост от вашия характер лист, можете също може да има меле , уведомяване и Грайфер атака бонуси. Намерете Base Attack бонус за всеки от тях и да го попълните, после добавяте или изваждате вашата сила модификатор за меле и Грайфер и вашата ловкост модификатор за уведомяване .

Вашият коментар