Разбирането Textures за Game Design

Textures са жизненоважен компонент за създаване на 3D игра. Те действат като кожата на всеки обект в 3D свят . Textures дават облика на дълбочина , като създава реалистични фигури от един модел на ниска сложност. Това позволява на моделите да бъдат предоставени в реално време , както и играта се играе без да се чака за графика да се зареди. Как Textures Work

A текстура е образ се прилага към 3D модел. Textures увийте около изображение пътя шарени платнени завеси над обект в реалния свят . За прости предмети , един алгоритъм може да проектира структурата на модела, автоматично изкривява образа , където е уместно. При по-сложни обекти , моделиер трябва да представи модел на върховете, както и изработени по поръчка текстура. Наем Ограничения на Textures

Bad текстуриране води до нереалистични графики. Най -често срещаните грешки аматьори правят е да се направи текстура, която изглежда твърде характерен, а след това тя да се повтаря редовно. Това създава вид на модел , а не една гладка, естествен текстура . В допълнение , докато текстура може да симулира източник на светлина, ако допълнителни източници на светлина са налице, сенките в последната сцена ще изглеждат несъвместими .

Вашият коментар