Съвети & Техники за получаване Creative С баланс на бялото в Фотография

Баланс на бялото е в основата на начина, по който камерата интерпретира топлината на светлина, който е в една сцена . Различни източници на светлина, като слънцето на облачни дни или изкуствено осветление на закрито, придават различно качество на една и съща сцена . Често , тези различия могат да се окажат прекалено фини за очите на човек да се вдигне, но сензор за камера е силно чувствителна към тези нюанси . Ето защо, промяна на баланса на бялото може да направи много забележими промени, за да фотографии . А фотографът може да настроите баланса на бялото , за да се гарантира, снимка отразява естествената светлина на сцената , или тя може да добавите творчески, неестествено качество чрез промяна на баланса на бялото, извън нормалните ranges.Altering White Balance Settings

<п > Повечето фотоапарати имат няколко предварително зададени опции за потребителя да определи собственото си баланс на бялото, които са подходящи за определени условия. Те обикновено включват опции за сянка , флуоресцентна светлина , слънце , облачни дни и изкуствена светлина , обикновено се нарича “ волфрам. “ Настройка на светкавицата е също полезен за намаляване на светло , острата светлина на светкавица. Тъй като всяка от тези настройки казва фотоапарата да разпознае светлина като по-червено , синьо или оранжево повече , отколкото е в действителност , един умен фотограф могат да изберат подходяща настройка, за да подобри своите снимки . Тези настройки обикновено дават снимки по-естествен външен вид , отколкото на автоматична настройка, но могат да бъдат използвани креативно да се повиши топлината или прохладата на снимки . Наем Color Calibration

Професионални фотографи може да пожелае да определят свои собствени баланс на бялото на фотосесия , в рамките на преобладаващата светлина. Обикновено , фотограф избира ръчната настройка за баланс на бялото на фотоапарата и го калибрира , като се съсредоточи върху лист бяла хартия или друг апартамент , монохромен обект като долната част на работни капак буркан, и правене на снимка . Обектът за калибриране трябва да бъде изцяло един цвят в случай камерата случайно улавя на петна от различен цвят . Макар често това е да се получи най- естествен вид , фотографът също могат да настроят цвят признаване на фотоапарата чрез калибриране на камерата към плосък , един цвят обект, който не е бял. Това води до снимки с неестествени оцветители . Друг вариант е да калибрирате баланса на белия цвят на обект в сцената, която е особен нюанс на бялото, като цвете , което води до по -фините промени в цвета , и позволява цветето да изскочи като бледото обекта на снимката. <Бразилски >

Подгряване

като се има предвид някои сцени имат естествено студена светлина , като заснежени пейзажи , затопляне вид на картината може да изглежда контрапродуктивно , но настройката на по-топъл края на скалата като флуоресцентна може да даде на студен сняг и околностите му по- неестествено добре осветена качество. Топли сцени , като изгрев , които съдържат много червени и портокали , могат да бъдат подобрени , за да се получи снимка, която избухва с топли тонове. Подходящи настройки, за да добавите повече портокали и червени в снимката , освен от флуоресцентни, са светкавицата , с променлива облачност и настройките сянка . Faces , например, в сянка често изглежда, че имат син гласове за автоматична настройка , докато при настройка на затъмнението , лицата си възвърне естествения си топлина и оцветяване.

Охлаждане

Настройки че охладят сцена , както и въвеждат по- синя светлина в снимката са тези, които са предназначени да бъдат използвани в условията на топла светлина , като например слънчев или волфрам настройка. Готини ледени висулки могат да се появят още по- хладно в синьо -високи от нормалното картина. Охлаждане – надолу залези изглежда имат по-синьо тон , отколкото обикновено се среща в природата. А близък план портрет на лицето може да има moodier атмосфера , ако естествената топлина на кожата и очите са орязана до сините , драматични нюанси .

Вашият коментар