Лък и стрела лък игри за деца

лък и стрела стрелба с лък игри служат значително функция за деца отвъд обикновеното забавление ; стрелба с лък игри също засилят своите двигателни умения , да подобрят своята координация око-ръка , подобряване на тяхното въображение и да им осигури среда да се освободи енергия и вълнение. Ако детето ви иска да играе лък и стрела игри , има няколко опции , от които да избирате . Целева стрелба с лък

Целева стрелба с лък е играта, най-често се играе от любителски и професионални стрелци и е само стрелба с лък събитие в олимпийските състезания. Използването на реални или фалшиви стрели, стрелба с лък цел предполага всяко хлапе стрелба няколко стрели в конкретна цел от фиксирана разстояние. Отбелязаната линия или разстоянието , че играчите стрелят от може да се уреди обаче децата искат , и макар обикновено всички играчи трябва да стреля от установения ред , по-млади или по-неопитните деца , които играят срещу по-възрастните стрелци може да стреля от друга линия , представляваща по-кратък разстояние. Играчите на обекти обикновено стрелят по е кръгла мишена с 10 концентрични пръстени и бикове око в центъра. A определен брой точки се присъжда за потегля всеки конкретен пръстен , с най-вътрешните пръстени , възлагащи най-много точки . След всеки играч стреля с определен брой стрели в целта , се сумират общия резултат и играчът с най-висок резултат , печели .

3D Стрелба с лък

3D стрелба с лък е игра, в която играчите да стрелят триизмерен обект, например като Pinata , пяна животински или чували от зебло . Доход от 3D стрелба с лък е, че играта дава възможност на децата да се огъва творческите си умения чрез създаване на уникални правила. Например , играчите могат да избират да стреля от голямо разнообразие на немаркирани разстояния , изберете къде да поставите обекта и да определи как да вкара изстрелите . Обикновено , точкуване , зависи от това къде стрелката удари на обекта, но децата могат да поставят различни точкова стойност на различните области на обекта. Например , децата стрелба пяна животно може да вземат решение за предоставяне на повече точки за удряне на главата , отколкото за удря краката , или те могат да изберат да присъди най-много точки за заличаване на краката и по-малко за да удря по главата. След като децата създават точкови стойности за различните зони на обекта, всеки играч стреля с определен брой стрели в обекта , както и на стрелеца с най-много точки печели.

Публикувано в Games

Вашият коментар