Как да си направим 3D Online Multiplayer Game

Триизмерни онлайн мултиплейър игри обединяват много различни видове програми и процедури за програмиране. Тези процедури включват изкуствен интелект за игри , работа в мрежа , за да комуникират през мрежата , и геометрични функции за трансформиране и гледане на виртуални структури в 3 -D пространство. Програмиране на такъв проект от нулата естествено ще бъде трудна предприятие , но можете да получите помощ чрез изучаване на съществуващите игри. Осъществяване вашия собствен 3 -D онлайн мултиплейър игра, изграждат се умения в много видове програмиране , които след това можете да приложите към nongaming проекти. Инструкции

1

Изтегляне на изходния код за отворен код онлайн мултиплейър игра като AssaultCube или BZFlag . Изходният код е набор от текстови файлове, които съдържат инструкциите разказват играта как да се изпълнява. Тя ще бъде на същото място, като изпълним файл на играта.

2

Прочетете документацията , която идва с изходния код. Документацията определя езика за програмиране на разработчиците на играта са свикнали да пишат на играта код.

3

Инсталирай безплатен комплект за езика за програмиране за развитие. Oracle предоставя комплект за развитие Java и Open Watcom една предвижда C и C ++ развитие.

4

Read , в текстообработваща програма , всеки файл с изходен код на играта. Това ще започне да ви покажа как работи играта. Вие няма да разберете повечето от изказванията , но тези, които разбират , ще се осигури опора за изучаване на останалата част от кода. По-специално , прочетете коментарите , които не са изпълними оператори , обясняващи какво е раздел на код прави. Те ще се появят в рамките на текстови порции , като това : “ /* Това е коментар * /“.

5

Запомнете парчета код като пълни изходни файлове . Запаметяване насърчава разбирателството , като професор неврология д-р Бил Klemm от Texas A & M University е казал . Запомня с флаш карти , или която и да е техника, която сте използвали , за да научите още един предмет , като например речник термини за чужд език.

6

Стъпка чрез кода се използва дебъгер вашия комплект за развитие . Прочетете документацията на комплекта за подробни инструкции за използването на този инструмент . Засилване чрез код означава изпълнение инструкции една по една . Този процес показва как точно променливи в играта и изявления работят . Повторете тази стъпка , докато не разберат целта на която всяка променлива или всяко твърдение в програмата.

7

Изтриване на части от код , а след това компилирате програмата и обърнете внимание на точните ефекти върху игра, която ви изтриване , причинени . Например, ако забележите, че десния крак на героя е изчезнал, след изтриване на конкретна функция, пише в списание , че функцията, която заличава е от съществено значение за симулиране на десния крак на героя .

8

Потърсете и промяна на която постоянно или текстов низ в една от изходните файлове на играта. Например , промяна на 02:55 за хипотетичен твърдението “ LivesPerCharacter = 5; “ . Тази стъпка ви въвежда в програмирането на играта. Повторете стъпка за всяка струна и числения постоянна в играта.

9

Писане на изходния код , който засяга не- постоянни променливи в играта. Например , да промените външния вид на героя , или за околната среда на играта се развива вътре. Знанието, което спечели от изучаване на играта в пет стъпки, чрез седем ще ви даде възможност да пиша този код.

10

Repeat предходната стъпка, докато не може да разпознае оригиналната игра по-дълго. Когато това се случи , вие ще сте завършили свой ​​собствен онлайн мултиплейър игра.

Публикувано в Games

Вашият коментар