Как да спечелим една Maze Game със стени

A лабиринт игра със стени е играчка, която ви позволява да се търкаля малка топка през лабиринт , в опит да го получите от единия край до другия. Можете да създадете лабиринт игра от балсово дърво с малко планиране и внимателно измерване , рязане и лепене . Създай свой лабиринт преди време на милиметрова хартия . За този план , линиите на лабиринта трябва да бъдат приведени в съответствие с линиите на paper.Things графиката ви е нужно
Graph хартия
Ruler
балсово дърво ленти, 1 инч широк
Sharp занаят нож
квадратна основа от дърво или друг здрав материал
Wood лепило
Marble
Drill (по избор )

Покажи MoreInstructions

1

Обозначете всяка линия на милиметрова хартия лабиринт с номер. Всеки отделен ред ще съответства на едно парче от балса дърво. Трансфер скалата на лабиринта , така че една единица на милиметрова хартия се равнява на една дължина от балсово дърво, като един инч един дял. Устройството реалния живот ще бъде ширината на коридорите на лабиринт , така че трябва да бъде поне малко по-голям от мрамора , който сте избрали .

2

Нарежете балсови лентите в дължини, които съответстват на всеки линия на чертежа на вашия лабиринт . Обозначете всяко парче с номера на линията , която съответства на това на чертежа. Напишете номера на края на борда , което ще бъде най-близо до горния десен ъгъл на лабиринта.

3

Намерете пресечните точки на всеки ред в проектирането и марки тези точки на съвпадение балса ивица с молив . Например, една линия на картата може да има други линии това , пресичащи се на втори , четвърти и седми единици. Намерете балса ивица е белязана с редица тази линия и да направи една марка в секунди , четвърти и седми инчовия му ръб .

4

Cut прорези в материала балса парчета, за да им позволи да се пресичат в точките, които “ съм белязан . Всеки прорез трябва да отиде на другия край на ширината на балса ивица . Notch лентите , които отговарят на вертикални линии в горната половина и ленти , които отговарят на хоризонтални линии в долната половина . Не режете резки когато две линии се срещнат в един ъгъл или “ T “ , но не се пресичат.

5

Mark или базовата оценка с модел решетка , която съответства на мащаба , който сте избрали за вашия лабиринт .

6

Сглобете лабиринта със заливането с лепило на дъното на една ивица от балсово дърво в даден момент и да го пусне на база според където му е мястото в лабиринта . Поставете всичко на стените , представени от хоризонтални линии на дизайна лабиринт преди да започне на вертикалните стени . Когато ленти отговарят на ъгъл или “ T “ пресичане , разпределени лепило по краищата на лентите , които ще се срещнат . Оставете лепилото да изсъхне напълно .

7

Пробийте дупка в основата , съответстваща на изхода на лабиринта , ако е необходимо . Използвайте лопата малко , че е малко по-широк диаметър от мрамора .

8

Тествайте лабиринта чрез поставяне на мрамора в в изходно положение и се опитва да се придвижвате от лабиринта , като потупвате лабиринта по начини, че ще направи мрамор ролката в различни посоки.

Вашият коментар