Как да направим Жар Games

Много хранителни продукти се предлагат в стъклени буркани , които са твърде удобно да изхвърлим. Освен това използването им за съхранение , след като те са били измити и техните етикети отстранени , можете да ги използвате за занаятчийски проекти. Един от начините да се използват рециклирани стъклени буркани, е да се създаде домашно игри с тях , че може да запази децата си забавляваха , или че може да играете с гости на по- party.Things ви е нужно
26 бебешки храни буркани с капаци
Pencil
Ножици
Alphabet флаш карти
Craft лепило
26 малки опаковани бонбони или други малки лакомства
12 малки предмети
White принтер хартия
Цифров фотоапарат Фото принтер <Бразилски > Голям буркан като туршия буркан
Райс
10 буркани с различни размери с отвори, по-големи , отколкото за пинг – понг топка
стикери етикета
Постоянен маркер
3 пинг – понг топчета
Index карти

Показване повече инструкции
Alphabet Идентификация Game MarketBook.bg: 1

Трейс върха на буркана на бебешка храна през печатни букви на азбуката флаш карти .

2

Нарежете кръгове от флаш карти с ножица. Трябва да видите писмо центриран във всеки кръг.

3

Прикрепете кръговете на вътрешната страна на капачки за буркани с занаят лепило. Нека лепило изсъхне в продължение на поне 20 минути.

4

Поставете увити парче миниатюрни бонбони или други малки лечение във всеки буркан и обрат на капачетата. Поставете бурканите върху маса в две дълги редици .

5

Инструктирайте децата да се редуват да отвиете капак и се опитват да се идентифицират писмото от вътрешната страна на капака. Детето получава лакомство вътре в буркана и стомната се отстранява от електрическата мрежа , ако той го получава право; ако не, той обрати капака на буркана и другото дете получава своя страна .

Намери Той MarketBook.bg: 6

изложи 12 малки предмети, като копчета , монети , бижута сексапил и малки дървени форми, върху бял лист хартия на принтера в мрежа с три от четири.

7

Направете снимка на обектите с цифров фотоапарат . Печат на снимката навън.

8

Поставете 12 обекти в голям стъклен буркан .

9

Изсипете 2 до 3 чаши ориз в буркана , оставяйки достатъчно място в буркана за ориза и предмети, за да се придвижват свободно.

10

Завийте на капака на буркана плътно .

11 <​​р > Дайте буркана и снимката на въпросите, които си дете и да я оспори , за да намерите всеки един от обектите , изобразени чрез разклащане на бурканчето наоколо, за да се премести на ориза. Създаване на две от тези буркани , така че децата могат да се състезават помежду си, или да имат дете расата си часовника, за да се види дали тя може да намерите всички елементи в един определен период от време .

Ball Toss

12

Label 10 различни по големина бурканчета с различни точкови стойности . Буркани , които имат малки отвори или не са дълбоко трябва да бъдат етикетирани с 15 ; буркани с отвори средни или средно дълбочина следва да бъдат етикетирани с 10; буркани с широки отвори или дълбоки буркани трябва да бъдат етикетирани с 5. Поставете етикетите на точките в близост до горната част на всеки буркан.

13

Подредете бурканите в една група в центъра на масата. <Бразилски >
14

Съберете всички играят играта около масата . Дай три пинг – понг топчета за първия играч .

15

Хвърли три пинг – понг топки в бурканите , с цел да се натрупват най-много точки .

16

Tally точки на всеки играч като извадите пинг – понг топки от бурканите , и след това дайте на топките към следващия играч . Напиши общия брой точки на играча на индекс карта и да го даде на играча да се държат . Играйте като много рундове , колкото искате. Играчът с най-много точки в края на играта печели.

Вашият коментар