Как да убиеш Piece в Chess Game

Шахът е игра на дъска играе между двама играчи . Платката е изработена от 64 квадрата с редуващи се цветове. Всеки играч контролира “ армия “ ​​от 16 парчета. Тази армия е изложена на риск от шест различни вида фигури: един цар, дама , два офицера , два топа , два рицари , и осем пешки . Всяка част се контролира от утвърден набор от правила. Тези правила диктуват коя посока и размер на пространства всяко парче е законно може да се движи . Тези правила също така посочват, когато определена част може да „убие “ или “ улавяне “ на друго парче . Това парче се отстранява от дъската. Инструкции

1

Елиминирайте противниковия парче с помощта на вашия цар , като преместите един квадратен всяка посока до площад момента заета от противников парче. В допълнение на царя може да улови само още едно парче , ако този ход не оставя царя уязвими. Когато царя е в квадрат , което оставя уязвима за улавяне, че царят е “ проверен „. Това може да бъде принудена на цар от противников играч с правилното поставяне на парчета този играч . Играч никога не може да направи ход, който ще напусне своя цар в статус „проверка “ . А цар никога не може да улови друг цар .

2

Размърдай си кралица на произволен брой места във всяка посока по права или диагонално линия на поле, заето от един от парчета на противника , за да го елиминират . Не парче може да премине през още едно парче да се направи убийство или залавяне .

3

Убийте парче с помощта на своя епископ чрез преместване на произволен брой полета по диагонал към пространството , заемано от противниковия парче. <Бразилски>
4

Уловете парче с топа , като го движи всеки брой места за вертикално или хоризонтално, за да пространство заето от противникова фигура .

5

Идете на рицаря в “ L “ форма всяка посока , докато в движение се състои от две квадратчета в права линия и завършва с един квадрат до страна. Ако крайната площада е заета от враг парче , това парче е заловен . Рицарят е в състояние да “ скочи “ върху всяко парче да се стигне до желаното място .

6

Размърдай си пешка едно поле диагонално да улови враг парче. Този ход може да се извърши само когато враг се заема място на реда точно пред пешката и диагонално в непосредствена близост до него.

Вашият коментар