Различни начини да се играе на риска

Риск е забавно, често силно конкурентна игра за 2-6 играчи. Основните правила на играта могат да се видят сложно да за първи път играчи, но опитни играчи може да искате да научите някои нови варианти на играта те вече знаят толкова добре. Официалните правила на играта са различни в зависимост от това кога е направена изданието и където тя е поставена вън (US или UK) , както и много играчи също разработват свои собствени „домашни “ правила . По-долу са само някои от възможните варианти на игра. Различни начини да започнете играта

Можете да се справят всички територия картите за равномерно да зададете произволни територии на всеки играч. Тогава всеки играч поставя най-малко една армия на всяка територия , и използва всякакви отломки, за да подкрепи войските територии , както той реши . Това е по-бърз начин да започне. Можете също така да се редуват твърди територии ; всеки играч твърди, една територия, на свой ​​ред и тя заема с една армия , докато са били потърсени всички територии . Този метод позволява на играта, за да започнем с това стратегия , а не късмет.

Тайни Мисии

Някои версии на играта предлагат тайни мисии като алтернативен начин да се спечели играта . Този вариант е много по-бързо в сравнение с традиционните световно господство версия. В началото на играта , след като цветове са били възложени , се отстранят всички мисии карти, които съответстват на цвета не се използва. След това се справят всеки играч мисия карта. Играчите не трябва да разкриват мисии помежду им . Тайни мисии могат да насочват играчите да елиминират един играч с армиите на определен цвят , за да завладее определена комбинация от континента или просто да заемат 24 територии. В някои версии , ако друг играч елиминира вашата целева играч , вашата мисия променя да се опитва да заеме 24 територии. В други , вашата мисия ще се счита за завършена. След като даден играч е постигнал тайно мисията си , тя разкрива мисията си карта и печели играта . Уверете се, че сте задали в началото на играта дали мисии могат да бъдат разкрити в началото на свой ​​ред , до края на търна, или един завой след мисията е завършена . Продажба и Наем на Capitals

Това е друг алтернативен начин за победа, също така много по-бързо , отколкото световно господство . В началото на играта , всеки играч избира капитал измежду своите територии и разкрива този избор до колегите си играчи. За да спечели , играчът трябва да завладее и заемат капитал всеки играч.

Риска карти

Можете да избирате от най-различни варианти за размера на армиите набор от риск карти е на стойност . Основните правила за получаване на карти остава относително стандартни ; един играч получава по една карта само на завои , в която той е завладели поне една територия. Играчите трябва да съберат комплект от три карти, или с едни и същи символ или всички различни символи, за да бъдат в състояние да обменят набор от допълнителни войски. Броят на армии наградени може да се реши в зависимост от вида на стаята се обърна в ( 4 армии за 3 артилерия , 6 за три пехотни , 8 за 3 кавалерия , или 10 за един на всеки) , или може да се увеличи в ред с всеки допълнителен набор беше ( 4 за първата група беше , 6 за секунда , и след това 8 , 10 , 12 , 15 , 20 , 25 , 30 ) . За да се ускори играта , увеличаване на тях, в още по-висока скорост. За да добавите по-трудно или несигурност , разглежда възможността за предоставяне на броя на войските намалява след 20 ( 4 , 6, 8 , 10, 15 , 20, 15 , 10, 8, 6 , 4) .

<Бразилски>

Вашият коментар