Как да се създаде мрежа на Gran Turismo 4 за PS2

От първоначалното му пускане на PlayStation , Gran Turismo е нараснал да бъде един от най-добре продаваната поредица на PlayStation се . Издаден през 2004 г. за PlayStation 2 ( PS2 ) , Gran Turismo 4 получи широка известност ; играта включва около 700 коли и 50 песни за играчите , за да отключите . Въпреки, че Gran Turismo 4, не е годен за игра над онлайн мрежа PlayStation , на Local Area Network (LAN ) позволява до шест конзоли да бъдат свързани . Използването на основно оборудване LAN връзка , шест играчи могат да се състезават един срещу another.Things ви е нужно
PS2 конзола за всеки играч
Gran Turismo 4 диска за всяка конзола
PS2 контролер за всяка конзола PS2
памет карта за всяка конзола
Монитор за всяка конзола
Ethernet кабел за всяка конзола
Router или Ethernet хъб MarketBook.bg: Покажи повече инструкции
е. 1

Включете всички PS2 конзоли , както и всички монитори . Уверете се, че всеки PS2 конзола е правилно свързан към отделен монитор. Поставете Gran Turismo 4 игра и най-малко един PS2 картата с памет във всяка конзола. Включете рутера в стената .

2

Свържете всички PS2 конзоли в рутера използвайки отделни Ethernet кабели. PS2 Slim вече има мрежов адаптер , вграден в конзолата ; оригинални PS2 изискват външен PlayStation Network Adapter .

3

Решете кои PS2 конзола ще служи като домакин . С всяка конзола , влезте в менюто “ LAN Settings“ и определя „Console Name“ , както и опцията “ Host “ на “ Да“ или “ Не“ Само домакин може да реши колко играчи и монитори могат да влязат в LAN връзка , както и друга локална мрежа и в играта опции.

4

Настройте настройките на плейъра , подбор песен и избора кола . Използване на конзолата за Host PS2 , влезте в менюто “ Options 2 играч Battle “ в екрана “ Arcade Mode“ . Изберете желаните настройки . Влезте в менюто „Курс Регистрация “ в менюто “ Arcade Mode“ . Изберете кои писти искате достъпно ; тези песни ще бъдат избрани песни през LAN игра. Всички играчи PS2 трябва да имат на разположение следите на тяхната Gran Turismo 4 спасяване файл за пистата, за да работят . Изберете колите , които искате да се запаметяват на вашето меню автомобил “ Arcade Favorite “ . По време на нормалния процес на подбор кола в “ Arcade Mode „, натиснете Directional Pad “ Up“ бутон, за да добавите даден автомобил към менюто “ Arcade Favorite “ . До 30 коли могат да се добавят към този избор . Само вече предоставени или могат да бъдат използвани незаключени коли “ Arcade Mode“ ; запаметени автомобили от един играч режим или някакви други специални автомобили, които не могат да бъдат използвани в LAN режим. Запазване на настройките , като не можете да промените настройките вътре LAN режим.

5

Въведете настройките „мрежа“ в менюто „Options“ . Задайте „Auto Connection “ на “ Не“ За Auto Connection да работят , всички конзоли трябва да имат индивидуално “ Connection ID “ избран и локалната мрежа трябва да са създадени в миналото.

6

Изберете “ Arcade Mode“ и да изберат “ Multi – LAN Race. “ Всяка конзола ще трябва да използвате „Network Configuration “ файл . Ако вече сте задали тази в миналото , изберете го от вашата карта с памет ; ако не , да създавате нов файл , като изберете “ OK“ , когато бъдете подканени от екрана „Network Configuration “ . Осигуряване на име за „Network Configuration “ и задайте „Use DchP “ и “ използване на автоматично DNS “ на “ Да . “ Можете да редактирате тези настройки в бъдеще , като изберете „Edit“ и изберете вашия спасен “ Network Configuration „. Ако тези настройки работят по време на връзката LAN , няма да се наложи да промените тези данни отново, освен ако самата мрежа се променя в бъдеще. Запазване на „Network Configuration “ в картата с памет .

7

Изберете “ Connect“ за всяка конзола в менюто „Network Configuration “ . Ще се появи „В очакване на Connection“ екран . Този процес връзка следва да вземе не повече от 10 до 20 секунди. След всяка конзола е свързан към локалната мрежа , коли, писти и настройки могат да се избират и в състезанието може да започне.

Вашият коментар