Stickman ученически игри

Игри за убождане пазят децата забавляваха у дома и в училище. Stickman са герои в различни игри, които включващи състезания и стратегия. Докато се наслаждавате на игри , учениците да повишат своите осезателни , отговорни и правописни умения , наред с другите. Убождане игри се играят през интернет или с помощта на молив и хартия. City Jumper

City Jumper е Stickman игра, която помага на учениците да развиват своята времето и рефлексивните умения. Целта на играта е да скочи над колкото се може повече сгради и обекти , колкото е възможно , докато всички нива са пълни . Студентите трябва да прескачат достатъчно сгради преди часовникът да изтече. Играта се управлява с помощта на стрелките на компютъра. Както учениците играят , те са дадени съвети, за да увеличат своите резултати . Например , ако те хванат чайки , те печелят допълнителни пет точки.

Stickman Sam

Stickman Sam е смесица от екшън , хумор и сюжетни линии. За да може успешно да спечели играта , учениците ще трябва да практикуват своите умения за четене . Всяка игра в Stickman Sam серия разполага мисии за обучение , където студентите практикуват различни умения, необходими , за да спечели играта . Мисия A проба изисква Stickman Sam да спаси Bob от похитителите си . Студентите изучават акробатични търкаляне , катерене и висящи , наред с други умения. Играта в момента има четири версии. Продажба и Наем на гърненце състезатели 2

гърненце състезатели 2 , произведени от Gonza Games , е състезателна игра , подходяща за деца на възраст 10 или по-възрастен . Целта на играта е да се провери нивото на разстояние и височина играчи могат да пътуват . Точки се дават , когато играчите участват в трикове и имат успешно кацане и скокове. Всяка мисия дава на играчите на разстояние и височина цел. Играчите също така имат възможност да осъвременят своите превозни средства, включително инсталирането на персонализирани колела , части и увеличава гориво.

Hangman

Hangman е класически стик игра, която може да се играе или на компютъра или на ръка. Играта е предназначена да помогне на студентите да увеличат своите речници и да научат нови думи. За да играете на бесеница , един студент равенства бесилка с примка , свързано с нея . На бесилката са изготвени в горната част на хартията и са завършени чрез изчертаване на хоризонтална линия в долната част, вертикална линия идва от центъра на вертикалната линия , и къса линия позиция надясно в горната част на вертикалната линия . Чекмеджето избира една дума и обръща на броя тирета думата съдържа . Другият ученик познае думата , едно писмо, в даден момент. За всяка грешна буква , чекмеджето добавя част от тялото си . Играчът губи ако чекмеджето завършен тялото , преди да познае думата .

Вашият коментар