Как да спечелим една Mugen Character в Fighter Factory Ultimate

Играта “ Mugen “ позволява на геймърите да създават свои собствени бойци и да ги качват , за да създадете адаптивни бойна опит. Един от най-разпространените начини за играчите да създават свои собствени уникални боец е чрез програмата Fighter Factory Ultimate . Програмата прави голяма част от по-сложно програмиране , участващи с спрайт оказване автоматично , така че създаването на потребителски боец е бърз и лесен process.Things ви е нужно
Mugen
Fighter Factory MarketBook.bg: Покажи повече инструкции
Sprites и анимации

1

Open Fighter Factory .

2

Кликнете върху „File „, след това “ Templates “ и “ Electbyte играч . “ Това действие генерира константите на данни , основни движения , юмруци , ритници , команди и основните спрайт анимациите .

3

Конфигуриране на боец , като въведете име на изтребителя в двете “ Character името“ области на на лявата страна на екрана .

4

Задайте „Standard Palette орден “ като “ 1,2,3,4 „.

5

напишете името на вашия характер , следван от “ . СФФ “ в “ SFF файлови имена “ кутията. Направете същото и за “ SND Името на файла „, “ ASR Името на файла „, “ CMD Име на файла , и“ ЦНС имена на файлове , „с изключение замени “ . СФФ “ с всяка съответна акроним .

6 <стр. > Изберете „Save All“ и запазете шаблона в нова папка на които давате име след вашия характер.

7

Кликнете „Споделено Palette “ и след това „OK „.

8

Запазване на всички файлове, които Fighter Factory ще ви подкани да запишете в папка с името на вашия характер .

9

Кликнете “ Sprites „. Изтриване спрайтове три през 64.

10 <стр. > Отворете менюто “ палитри “ .

11

Преглед за запаметен образ, който притежава много от цветовете , които искате да използвате. Отворете го .

12

Кликнете “ Optimize „и след това“ Zoom инч “

13

Задръжте клавиша Control и кликнете върху всеки цвят в менюто палитрата, за да изберете всички цветове , а след това кликнете в полето първо палитра за прехвърляне на цветовете . Изберете „Приложи палитрите “ и запишете файла в папката с името на вашия характер е.
14

Напишете името на вашия характер, последвано от в „Акта палитри . “ действа . “ : 1 по ред „кутия . Натиснете тук, за да запишете всичко .

15

Кликнете “ Sprites „, след това „Добавяне “ и изберете всички файлове “ . PCX “ , записани в папка на вашия характер .

16

Изберете “ Show, “ след това “ Насоки за показване нивото на пода в “ Mugen . “ MarketBook.bg: 17

Преместете спрайтовете правилно да съвпада с оста на пода и отстрани на екрана от лигавицата на спрайт с сините линии.

18

Изберете всички изображения , щракнете с десния бутон и изберете “ Добавяне на група за AIR . “ MarketBook.bg: 19

Щракнете върху сините “ CLSH “ поле, за да създаде хит кутия . Преместете поле, за да съвпада с границите на откриване хит на вашия характер , а след това изберете “ CLSN Стандарт „, за да добавите полето за хит на всички кадри

20

Open “ палитри “ и качите нови спрайтове за атака към главната папка. Хит „OK. “ MarketBook.bg: 21

Повторете стъпки от 15 до 21 за всяка анимация , която искате вашият герой да има.

Атакуващ <Бразилски>
22

изберете типа атака от лентата с анимации. Маркирайте спрайтовете атака , щракнете с десния бутон и изберете „Добавяне на група за AIR . “ MarketBook.bg: 23

изберете червено “ CLHS “ поле, за да се установят границите на вашата атака удари кутия.

24

Кликнете “ Sound „, за да отворите нов звуков файл и да го отворите за атака на звука към атака . Натиснете бутона “ Save As“ и го запишете в папка на вашия характер .

25

Повторете тези стъпки за всяка атака , която искате вашият герой да има.

Вашият коментар