Как да конвертирате Позиция Функция за Velocity в S Domain

математика е основен предмет в училищата и голяма част от това, което е научил, се използва през целия живот. Заявлението на математиката , която обикновено се преподава е механика , което е изучаването на движещи се обекти . Механика позволява позицията и скоростта на частиците да бъде описан по отношение на други променливи като време . Това се прави с помощта на формула известен като функция . Функции могат да бъдат превърнати описват позиция или скоростта, с време . Инструкции

1

Напишете разстоянието като функция на времето. Разстояние често има символ „S “ и времева има символ “ т „. Например , функцията може да бъде:

S = 3 тона + 4

2

Разграничете функцията. Когато разстоянието е функция на времето , може да бъде превърнато до скорост от диференциация . Това установи степента на промяна на разстояние с време , което е скоростта . Има много различни правила за диференциране . Този, който ще се използва тук, е: .

Ако Y = X ^ N тогава Dy /DX = NX ^ (N – 1) bulgarian

Къде Dy /DX е диференциран функцията <Бразилски >

Следвайки примера :

S = 3 тона + 4, DS /DT = 3

Следователно скоростта е постоянна при 3 метра /секунда


3

Проверете резултата чрез интегриране . Интеграцията е обратната функция на диференциация и по този начин позволява да конвертирате между скорост и местоположение . Има много правила интеграция но този, който ще се използва тук:

Ако Y = X ^ N тогава интеграл е х = ( 1 /N +1 ) х ^ ( М + 1 )

Следвайки примера :

DS /DT = 3

за да се върнем към S, интеграция се осъществява чрез прилагане на горното правило:

S = тритон + C

където с = 4 .

Вашият коментар