Как да играя Риск Board Game

Риск е настолна игра , в която всеки играч представлява една нация се опитва да завладее света. Това е походова и се играе от 3-6 играчи. В допълнение към стандартните правила , съществуват множество вариации ( вж. справка 1 ) , на няколко от най-често е вариант за двама играчи игра и тайна мисия на риска , в която играчите печелят чрез постигане на тайна цел. Инструкции

1

Разбиране на парчета . Риск включва игрална дъска с карта на света , разделена на провинции , както и три вида военни единици: пехотни (обикновено човек с пушка ) , Казашки (обикновено кон ) , и артилерия (обикновено оръдие ) . Формите на тези парчета могат да се различават в зависимост от изданието на играта, но правилата ще бъдат същите . Различните части могат свободно да се обменят помежду си по всяко време, в съответствие със следния валутен курс :

една пехотна = 1 “ армия “ ​​
една Голгота = 5 “ армии “
1 Artillery = 10 “ армии “ (вж. справка 2 )

другата голяма фигура в стандарт играта е картата РИСК. Рискови карти са получени чрез завладяването територии, и да могат да се търгуват в комплекти за допълнителни войски.

2

Изберете територии. В началото на играта , всеки играч получава номер на изходните армии в зависимост от броя на играчите : .

За трима играчи , 35 армии , всяка
За четирима играчи , 30 армии всеки <Бразилски . /> За петима играчи , 25 армии всяка.
За шест играчи , 20 армии всеки. (вж. справка 2 ) съществуват

Вариации в която е възможно да се играе с двама играчи , но стандартните правила изискват най-малко три .

Всеки играч хвърля един зар , с най-висок ролката ще първи . Като се редували , всеки човек определя надолу една армия на незаета територия, по техен избор. Това се прави , докато е била поискана всяка територия.

3

Разпределете започват армии. След като са били потърсени всички територии , играчите могат да разпределят оставащите им започват армии в собствените си територии, една в даден момент. Те могат да се поставят най-много , или като няколко армии в дадена територия , тъй като те харесва, толкова дълго, тъй като най-малко една армия остава в територията .

4

старт Възлагане на свой ​​ред армии. В началото на свой ​​ред ( включително и на първия завой ) , играчът се брои броя на териториите , които той заема и разделя на три , отпадане всяка фракция ( така че ако един играч има 9 , 10, 11 или територии , резултатът е 3 ) . Това е броят на допълнителните войски той ще получат по този ред. Тези армии могат да бъдат пуснати веднага , на цялата територия на играча притежава . Има едно изключение от това правило : един играч винаги получава най-малко три армии , дори ако той има само една територия

5

Cash в карти. . Ако даден играч има пълен комплект от три РИСКОВИ карти в ръката си, тя може да ги търговия в за допълнителни войски сега. Ако тя има пет или повече карти , тя трябва да ги превърне в началото на свой ​​ред . Има два начина за изграждане на пълен комплект : един на всеки от пехота, Голгота и артилерия карти , или набор от три еднакви карти. Например, три пехотни карти. Броят на армиите зависи от това колко комплекта вече са били търгувани в, и следва следния модел : .

Първи набор получава четири армии
вторият набор получава шест армии
трета набор получава . 8 армии .
четвъртия сет получава 10 армии.
петия сет получава 12 армии.
шестия комплект получава 15 армии. (вж. справка 1) bulgarian

Всеки допълнителен комплект над шест получава допълнителни пет армии. За пример , на седмия сет получава 20.

6

Attack . Играчите могат да започнат колкото се може повече атаки , тъй като те харесва на своите завои , и могат да атакуват само територии , съседни на тяхната собствена. Нападателят може да избере да се търкаля между един и три зара , и защитникът да се търкаля или една или две . Умре Най-високата нападателя се сравнява да умре най-високата защитника , и след това умират следващата най-висока нападателя да умре следващата най-висока защитника . Един допълнителен зар се игнорира ( например , ако нападателят ролки три и защитникът ролки две , атакуващият игнорира най-ниската му умират ) . Играч не може да се търкаля повече зарове , отколкото тя има армии в една територия.

Ако нападателят печели на двата зара , след това защитникът губи две армии. Ако защитникът печели и от двете зарчета , а след това нападателят губи две армии. Ако нападателя и защитника всяка победа на един зар , след това те губят всяка армия .

Нападателят може да спре след всеки кръг . В противен случай , битката свършва, когато всички армии на защитника са били загубени . Защитници не може да “ отстъпят “ в средата на битка , и нападателите трябва да имат най-малко две армии в една територия, да атакуват друг от тази зона , и те са забранени от всякога оставяйки територия празна .

7 <стр. > Подсилва позиция. A играч може да завърши неин ред чрез обогатяване на нейната позиция . Тя прави това, като се движат армии от една територия тя контролира до друга територия, тя контролира . Тя може да направи това само веднъж на свой ​​ред , и то веднага завършва нейният ред .

8

Получавате RISK карта. Ако даден играч е взел успешно най-малко една област от друг играч , а след това тя получава една RISK карта. Играч никога не може да получи повече от един рисков карта на свой ​​ред , без значение колко много територии, тя отнема .

9

Отиди на следващия играч. Следващият играч започва свой ​​ред , като се върнете към Стъпка 3 .

Вашият коментар