Как да играя Electric Футбол

Electric футбол е създаден от Тудор игри през 1947 г. С повече от 40 милиона продадени игри , както и с промяна на името на Miggle играчки , играта продължава да е популярна игра на децата, така и nostalgists . . Годишният Официален Electric Football Super Bowl & конвенция , създадена от Miggle играчки през 1995 г., привлича участници от всички краища на Съединените щати. Ако сте привлечени от токов футбол , сложи си каски и раменни вати и се пригответе за голяма доза competition.Things ви е нужно
Electric футболно игрище
Players (включени с игра )
2 души
едно лице, което да действа като съдия (по желание ) е. два цифрови таймери MarketBook.bg: Покажи повече инструкции
се подготвят за действие на MarketBook.bg 1

хвърля монета. Победителят от жребия на монетата може да реши дали си отбор играе престъпление или отбраната първият . Победителят получава и да избирате кои цел престъплението се насочва към .

2

Изследвай играчите. Сега е моментът да се реши , ако някое от парчетата не отговарят на очакванията на игра. Играчите са законни , ако те имат различни номера , ясни детайли, са 1 1/2 инча или по-малко , и не са изчезнали , помрачен или добавени части .

3

Поставете вашите играчи в образуването . Престъплението ще бъде изправена пред вратата в далечния край на игрището , докато защитата ще бъде на една и съща страна на полето като целта лице на престъплението .

4

Регулирайте играчи , ако имате про парчета. Набира на дъното на про парчета ще коригират движенията на играчите да отидат за ляво или дясно.

5

Сложи топката на ярд линия 50. Включете превключвателя на „на “ .

Гледайте действие

6

Извикайте извън границите. Ако топката или някоя част от играч носещ топката докосне страничната линия или крайната зона , играта спира. Настройте вашите играчи , така превозвач топката е на линията най-близо до двора , където топката напусна очертанията на границите.

7

Обадете се за безопасността , ако носителят на топката да стане решен зад гол-линия на отбора си . Опозицията получава две точки. Спрете и нулиране на дъската.

8

Резултат тъчдаун ако топката или играчът носещ топката преминава голлинията . Получаване на седем точки. Спрете и нулиране на дъската.

Time Акцията

9

Задайте първия таймер за 30 минути в началото на играта. Времето ще работят непрекъснато . Е.
10

Задайте втория таймер за 1 минута и 10 секунди , което е времето да се създаде една пиеса . The обидно екипът ще разполага с 60 секунди, за да се създаде и защитата екип разполага с 70 секунди.

11

Reset на борда след 30 минути, така отборът в защита става отбора в нападение .

<Бразилски>

Вашият коментар