Как да се изработи План за Game

Независимо дали сте на тъмница капитанът на настолна игра или развиване на най-новия шутър от първо лице , структурата на нивата, които играят са всички определя от карти . Концепции Малки околната среда в крайна сметка се развиват в по-големи топологии , използвани като помощ за игри или усъвършенствани още повече в 3D среда и цели светове игра .

Вие не трябва да бъде голям име-на- игра разработчик да създават карти . Без значение каква игра вие създавате , системата за създаване на карти остава същата. С малко разходи и малко въображение , можете да рисувате своя собствена игра карти в home.Things ви е нужно
Graph Paper
Ruler
Механичен молив е. Fine върха писалка
Изготвяне компас <Бразилски> Protractor

Покажи повече инструкции

1

Напишете всичко, което искате да включите във вашата карта . Ако желаете да създадете карта за външна среда , да реши дали това ще бъде един цял континент или само част от една . Ако желаете да създадете вътрешна карта, да реши колко сложна ще бъде структурата . Нахвърлям бележки за това какво вид на настроението , което искате да постигнете, какъв вид на климата на района, ще има и какъв вид същества ще бродят си пейзаж .

2

нахвърли груба чернова на вашата карта . Начертайте линия до морето , ако тя е континент или ако земята граничи големи водни басейни . Водете си бележки за това къде искате планини, пещери , долини и гори. Отбележете местата на големите градове , градове и села. Ако изготвянето на карта за тъмницата или от вътрешната страна на сградата , се уверете, че да се очертаят някакви скрити проходи , съкровища стаи и стаи с големи врагове.

3

Вземи си владетел и мери мащаба на картата . Да речем, че искате вашия остров, за да бъде с дължина 1000м и да решите всеки 1 см от милиметровата хартия представлява 40 m . Вашият остров ще трябва да бъде двадесет и пет сантиметър дълги . След това можете да се прекъсне измерването понижи още повече да направи разстояния върху картата лесно разбрани от различни гледни точки ( например : един сантиметър се равнява на 40м или сто тридесет и една фута ) . Напишете измерванията в ъгъла на картата си .

4

Нарисувай си карта върху лист милиметрова хартия , като се уверите, да следват вашата първоначална скица и мащабни измервания. Използвайте владетел да изготви прави ръбове , вашата подготовка компас, за да изготви кръгове и си транспортир за измерване на ъгли. Добавете нищо на картата, която сте забравили да поставите на груб си чернова. Забележителности , паметници и опасните зони са някои от нещата, които може да сте пропуснали. Разберете кой е пътят на север по картата си и начертайте стрелка показва север.

5

Поставете топографски и екологични елементи на вашата карта . Sketch листни или гъсти области, за да представляват гори, скалисти и неравни райони , които да представляват планини и кратко , повтарящи се хоризонтални линии, за да представляват пустинята. Добави вдадена и назъбени ръбове, за да си бреговата линия . При създаване на тъмницата , тъмна бълбукащ басейн може да бъде утайки , докато тъмно зиг-заг , може да представлява огромна цепка. Уверете се, че за да добавите врати , капани, чудовища и съкровища . Равенство мебели и други декор ако сте проектиране на интериор на сградата.

6

Създаване символ легенда. Хората използват тази таблица за рефериране какво чертежите на околната среда върху картата означават . Използвайте отделен лист хартия за това. Тъй като вие искате хората да разберат , че една зелена зона на картата е гора , скица на част от листни област и го надпишете “ Forest“ . Направете същото и с планини, пустини, сметища и всякаква друга маркировка върху картата, която може да обърка играчи. Можете също да създадете символни легенди за същества , капани , предмети и нищо друго.

7

Обозначете имената на забележителности , градове и забележителности. Постави имената на континенти, водни обекти и важни части от земя. В подземия и интериорни пространства , стаи за етикети и различни части от конструкцията . Това ще направи по-лесно за играчите да разбера къде са географски. Влезте , дата и етикет вашата карта . Напишете това, което игра или кампания , че е от това, което тя принадлежи на земна маса , както и името на района, или структура себе си. Ако вашата карта е част от сграда с многократно ниво , уверете се, да се посочи кой етаж на сградата е то.

8

Трейс над вашата карта с фина върха на писалката , за да го постоянно . Пропуснете тази секция, ако искате да изтриете части от вашата карта и пресъздаде нещата , тъй като играта се движи по . Можете също така да оцветите вашата карта с цветни моливи и маркери , които ще ни помогнете да направим различните терени и интериорни особености -разпознаваеми .

Вашият коментар