Забавни корейски Games

Корея има много различни празници и тържества. В допълнение към 12-те традиционни годишни празници , има и по-лични тържества като Хван – празнина , която празнува 60-тата рожден ден на член на семейството . Тези тържества често включват играе традиционни корейски игри. Дали спазване традиционен корейски празник , опитвайки се да изпитате някои от културата на Корея или просто търсите малко забавление , опитайте тези игри. Yut

Yut е настолна игра, играе по ръбовете на дъската. Всеки ръб има седем места. В долния ляв ъгъл пространство е определена като “ у дома“, и е мястото, където всеки започва . Всеки играч получава четири бозайници , или парчета . Те могат да бъдат бутони , камъни или дори пулове . Целта на играта е да бъде първият играч, преместил всичките си бозайници обратна на часовниковата стрелка по дъската и да ги върне у дома. Движението се определя по формулата чрез хвърляне четири YuT пръчки във въздуха и ги оставяме да падне. Те са заоблени от едната страна и гладка от другата. Един плосък страна нагоре , или “ да „, позволява на играчите ход 1 пространство. Две плоски, или “ GAE , “ се движи две пространства. Три плоски, “ Гюл „, се движи три . All плосък , наречен “ YuT , “ се движи четири . All кръг , “ п „, се движи пет . Хвърляне Mo или YuT дава допълнителен ход . Кацане на един ъгъл ви позволява да се движи към противоположния ъгъл . Кацане на MAL от противника означава опонентът трябва да започне отново и ще получите допълнителен ход . Кацане на собствения си мал ви позволява да се движат двата бозайници заедно.

Four Невярно Коно

Four Невярно Коно е друга традиционна игра на дъска . Бордът се състои от четири хоризонтални линии , пресичащи четири вертикални линии , давайки 16 кръстовища . Всеки играч има осем парчета, и ги поставя в осем кръстовища от неговата страна на дъската. Всеки играч се движи , скачайки си един от неговите парчета върху друго и кацане на едно от парчета на противника . Ако не улавяне е възможно, след това , че играчът може да се движи едно парче и да е съседна пресечка. Победител е играчът, който улавя всички парчета на противника си първи , или да го задържа , така че той не може да се движи .

Вашият коментар