Какво е предимството да бъдеш Sorcerer в Dungeons и Dragons

? Класическата настолна ролева игра “ Подземия и дракони „, беше първата , публикувани от TSR през 1974 г., според Wizards от брега , носителят на авторските права ток . Играта е във версия 4.5 , както на публикуването през юли 2011 година. В “ Подземия и дракони „, играчите избират един клас или базов тип за техния характер и класа на характера Sorcerer предлага редица предимства . Бонуси

Магьосниците започват с 12 жизнени точки , плюс тяхната Конституция резултат и получават 5 жизнени точки всяко ниво. Подобни класове правописа леене , като Wizard , започват с 10 плюс резултата Конституция и само да спечелят 4 точки на ниво. The Sorcerer също получава бонус 2 точки , за да си Уил спасява. Магьосниците получават бонус върху всички заклинание щети , свързани с тяхната сила или сръчност модификатори , в зависимост от които Spell Source те избират.

Class Характеристики

Spell Source е основният клас функция на класа Sorcerer и тя има своите предимства в сравнение с други системи за магия , използвана в “ Подземия и дракони „. Sorcerer герои избират източника на техните тайнствени способности , или Dragon магия от драконови кръвни линии или Wild магия от силите на хаоса. И двете придава характер специфични специални способности, които го или я в състояние да се адаптират по-бързо в променящата борба , отколкото други правописа колела .

Вашият коментар