Мексикански Train Правила & Стратегии

мексикански Train е забавно, настолна игра, която използва домино да обсебва всеки брой на участниците в приятно, конкурентна игра . Няколко производители на игри предлагат мексикански Train сет, но толкова дълго, колкото имате кутия с двойни домино , маркер за всеки човек , така и скала, тампон , вие сте готови да хоп на борда за някои юго- на-на – границата отклоняване. Правила , за да започне

В зависимост от броя на играчите на вашата маса , всеки играч избира или 9 или 15 домино от лицето надолу “ кост двор “ на на плочки. Колкото по-малко играчи , толкова повече плочки всеки човек трябва да се започне. За най-добри резултати, използвайте двойна 12 или двойна 15 набор от домино . Всеки играч трябва да има маркер. Изберете един човек , за да се запази равенството. Наем Първоначалните правила и стратегии за игра онлайн

Всички играчи трябва да позиционират своите домино , така че само те могат да видят точките. Започва Лицето с най-голямата двойна плочка от доминото . Тя поставя тази плочка в центъра на масата на “ център “ за всички произтичащи от влакове. Същата Тогава играчът може да играе домино върху главината , ако тя има един с един квадрат , който съвпада с главината . Например , ако на главината 11 е двойна , тогава плочки с 11 и друг номер е приемлива . Ако първоначалното играч не разполага с мач , тя трябва да се направи една плочка от “ костен двора “ – банката на закрити допълнителни плочки. Тя може да играе на плочката , ако тя работи ; ако не , играта преминава в дясно.

Тъй като все повече играчи създават влакове , ще има повече възможности за игра дори и за тези, които нямат свои собствени влакове. Търпението е ключът на този етап Продажба и Наем на продължаващо правила и стратегии за игра онлайн
Всеки човек се нуждае от маркер. ; монета, миниатюрен флаг или знак ще направя.

След две или повече играчи са създали влакове , участник може да играе на собствения си влак, играе на друг влак (ако е отворен) , започнете мексикански влак, или да рисувате плочка и тя играе , ако е възможно. Само един мексикански влак е позволено на игра и всеки може да се играе на него.

Винаги играе на собствения си влак първа , ако е възможно. Подредете вашите плочки в зависимост от реда, в който можете да ги играете на вашия собствен влак. Тъй като предметът на кръга е да играе всичките си плочки първо , планират бъдещето си .

Ако един играч не може да добавите към собствения си влак на всеки свой ​​ред , тя трябва да постави я маркер върху нея влак, по този начин да го отваряте до други участници, за да играят на него. Когато играчът може отново да добавите плочки за собствения си влак, тя премахва маркер и го затваря за другите ' играят.

Играйте си с по-голям номерирани домино възможно най-скоро , за да се предотврати да бъдат уловени с голям резултат в края на рунда . Наем Правила и Стратегии за Double Tiles <Бразилски >

Когато играчът постави двойна плочка , той може веднага да играе втората плочка с номер съвпадение да “ покрие “ дубъл . Ако той не може да го покрие , играта преминава около масата , докато играчът е в състояние да покрие двойно плочката с мач . Всеки играч обръща една допълнителна плочка , ако тя не може да играе на двойника , и ако тя все още не може да го покрие , тя трябва да постави я маркер върху нея влак.

Plan да играе двойна , когато имате много плочки във вашето ръка и да го покрие , като по този начин удвои ефективността на вашия ред . Алтернативно , ако друг играч е близо до излизането – използва всичките си плочки – и искате да го забави , може да играе двойна , че не може да покрие , за да принудят този играч да отвори неговия влак и привлече повече керемиди .

правила и стратегии за Спечелване продажба, покупка, играчът, който поставя крайна керемида в ръка е победител на рунда .

Когато играч използва следващата до последния си плочки, тя трябва да рапирам останалата плочка на масата , за да предупреди другите играчи. Ако тя не направи това , тя трябва да изготви допълнителен плочки .

Ако мислите, че знаете , където играчът може да постави последния си плочки , като я блокира , като играят там себе си, освен ако не е на собственото си затворен влак.

Когато играчът постави окончателната доминото в ръката си, тя печели рунда.

Правила за точкуване продажба, покупка, победителят на един кръг не може да спечели игра.

The Scorekeeper прави списък на всички двойни номера , след това резултати всеки кръг до номера на главината на рунда . Всеки брой двойно – хъб се играе само веднъж, така че , когато всички двойки са хъбове , играта свършва .

Всеки играч възлиза на номерата на останалите му домино да получите резултат му. Кръглата Победителят ще има оценка на нула. Играчът с най-ниската оценка в края на всички кръгове е носител на мексикански Train .

Вашият коментар