Как да спечелим GUIs Работа в Roblox

GUI щандове за графичен потребителски интерфейс ; можете да създадете и използвате GUI в онлайн 3 – D виртуалния свят на “ Roblox . “ За създаване на GUI , първо трябва да се изработи своята форма, неговия етикет и всички бутони, които ще изискват . A GUI може да се прилага само в 2 – D и ще запази своята ориентация , независимо от това, къде сте във връзка с него . Инструкции

1

Open Roblox Studio и отварят вашето място.

2

Използвайте функцията Udim2 да се създаде място за вашата GUI . Например , можете да използвате следния код:

местната R = Instance.new ( “ Frame “ )

r.Position = UDim2.new ( 0,5 , 0, 0,5 , 0 )

r.Size = UDim2.new ( 0,5 , 0, 0,5 , 0)

The “ r.Position = UDim2.new ( 0,5 , 0, 0,5 , 0 ) “ ред код представлява където графичния интерфейс ще се появи във вашето място . За да преместите GUI около вашето място , промените “ ( 0,5 , 0 , 0,5 , 0 ) “ числа. Всяка цифра представлява координиране ; чрез промяна на номерата ви ще се промени местоположението на GUI.

3

Създаване на правоъгълна рамка за GUI , който ще се появи по всяко време играчът се свързва с мястото си . Например , използвайте следния код:

game.Players.PlayerAdded : свържете ( функция ( Player)

местната F = Instance.new ( “ Frame “ )

местната S = Instance.new ( “ ScreenGui “ )

f.Parent = S

s.Parent = Player.PlayerGui

f.Position = UDim2.new ( 0.5, 0 , 0,5, 0 )

f.Size = UDim2.new ( 0,5 , 0, 0,5 , 0)

край)

The “ game.Players.PlayerAdded : свържете ( функция ( Player) „команда е това, което ни казва своята GUI да започне , когато един играч се свързва с мястото си .

The “ r.Size = UDim2.new ( 0,5 , 0, 0,5 , 0) “ . . . представлява размера на GUI Промяна на номерата в линията на код ще се промени размера на GUI

4

бутона Създаване на входа за вашата GUI например , използвайте следния код: <Бразилски >

game.Players.PlayerAdded : свържете ( функция ( Player)

местната F = Instance.new ( “ TextButton “ )

местните S = Instance.new ( “ ScreenGui “ )

f.Parent = S

s.Parent = Player.PlayerGui

f.Position = UDim2.new ( 0,1, 0 , 0,1, 0 )

f.Size = UDim2.new ( 0,5 0 , 0,5, 0 )

f.MouseButton1Down : свържете ( функция ( )

печат ( „Ти кликнали текст GUI !“) <Бразилски>

край)

край)

The “ f.MouseButton1Down : свържете ( функция ( )

печат ( “ Ти кликнали текст GUI “ ) <Бразилски>

край) “ код указва на вашия GUI за изход“ вие сте кликнали на текст GUI “ по всяко време на потребителя лявата кликвания на GUI. Можете да промените текста за всичко, което искате . Можете също да зададете действие към десния бутон на мишката с помощта на функцията “ f.MouseButton2Down “ . „Команда .

5

Натиснете бутона“ Save „, за да спаси GUI на мястото си .
<Бразилски>

Вашият коментар