Как да спечелим Невидим контролно-пропускателни пунктове на LittleBigPlanet

Разработено от Media Molecule , “ LittleBigPlanet “ е творение -ориентирана действие платформинг игра за Sony PlayStation 3 Играта разполага с голям набор от инструменти за проектиране , които помагат на играчите бързо и лесно да създадете разтегнат нива пълни с . уникални джаджи и препятствия. На контролно-пропускателен пункт точка е притурка по подразбиране , който действа като точка мицел в рамките на ниво. Играчите, които преминават ГКПП са възнаградени с възстановено живот. Чрез използване на инструмент за бъг емитер , е възможно да се свие до пункт приспособление е почти невидим . Инструкции

1

Натиснете “ Square “ бутона, за да отворите менюто Popit докато редактирате ниво в “ LittleBigPlanet . “

2

Изберете опцията “ Инструменти Bag “ и превъртете надясно , докато стигнете Basic раздела Kit. Изберете опцията “ Checkpoint “ и го поставете някъде в нивото. Натиснете бутона “ Circle „, за да се върнете към Tools чанта.

3

Преминете наляво и изберете елемента “ емитер “ се намира в специален раздел на Tools чанта. Поставете притурка емитер в близост до контролно-пропускателен пункт . Натиснете “ Circle “ два пъти, за да се върнете към главното меню Popit .

4

Изберете опцията “ Goodies Bag “ и натиснете „Х “ , като подчертава “ Capture Object “ инструмент . Използвайте аналогови пръчки , за да преоразмерите полето за избор до контролно-пропускателен пункт Продуктът напълно заобиколен . Натиснете бутона “ X „, за да улови контролно-пропускателен пункт и да го добавите към вашия обект инвентаризация . Натиснете “ Circle „, за да се върнете към главното меню Popit .

5

Изберете опцията “ Popit Cursor “ и да се премести курсора над елемента емитер . Натиснете бутона “ Square „, за да отворите менюто с опции емитер . Маркирайте опцията “ Избери обект“ и натиснете бутона “ X „, за да отворите вашия обект инвентаризация . Превъртете надясно и изберете пункт елемента, който заловен в предишната стъпка.

6

Press “ Down“ на десния аналогов стик , за да се свие на контролно-пропускателен пункт елемента , колкото е възможно . Натиснете бутона “ X „, за да настроите смален вариант на контролно-пропускателен пункт елемента като излъчваната обекта. Променете стойността на Max изпуснати “ едно “ , а стойността на Lifetime за “ безкрайно „. Натиснете “ Circle „, за да запишете и излезете от опциите на емитер .

7

Използвайте инструмента за Capture Object , за да копирате , излъчвана смален КПП елемента, за да си обект на инвентара. Достъп до опциите на емитер и промяна на излъчваната обект на новосформираното заловен смален КПП елемента. Свиване на размера на този нов ГКПП т. , колкото е възможно . Повторете този процес, докато КПП елемент става толкова малка, че е почти невидим.

8

Използвайте инструмента за Capture Object да спаси крайния пункт елемента, за да си обект на инвентара. Натиснете бутона “ триъгълник “ на всички предварително записани на контролни точки на продукти за да ги изтриете от инвентара си . Натиснете бутона “ Square “ , като подчертава невидим контролно-пропускателен пункт се регистрирате в инвентара си за да отворите менюто Детайли за обекта . Въведете име на елемента и натиснете бутона “ Circle “ три пъти, за да се върнете към главното меню Popit .

9

Изберете “ Goodies Bag “ и преминете към раздела My Обект на менюто . Маркирайте невидим КПП обекта и натиснете бутона “ X „, за да го поставите във вашето ниво.

Вашият коментар