Как да направим един текст- базирана игра Използването на Notepad

текстово-базирани игри представляват почти остаряла жанр на видео игри , в които героите , среди и действия, които не са изобразени с помощта на цифровите графики , но обясни, чрез текст. Този жанр е особено популярна , докато в края на 1980-те години , когато компютрите и игрални машини, които не са имали възможността да подкрепят една сложна приключенска игра . Тези заглавия са базирани основно върху решенията на играча прави на определени точки на историята , която определя следващата част на играта. Можете лесно да създадете текстово – базирана игра само с едно тефтерче , с помощта на дихотомна ключ техника всеки път, когато играчите се намира решение . Инструкции

1

Напишете оформлението на вашата история върху парче хартия. Определете сюжета на историята , героите и различните пътища, един играч може да предприеме.

2

Създаване на cladogram , изобразяващи различните маршрути , които играча може да вземат по време на играта , въз основа на техните решения за определени точки. Например , напишете в горната част на хартия “ Start“ и образува две стрелки , една позиция до „Къща на Шарлот “ , а другият на “ Police Station “ и повторете процеса с последващи решения . Това cladogram не е част от играта , но тя ви помага да организирате вашата история , преди да започнете да пишете.

3

Дайте номер на всяка страница на бележника си . Трябва да направите това преди да напише историята , като всяка страница да играе съществена роля в играта .

4

Напишете първата част на историята и да се спре , когато играчът трябва да се вземе решение. В този момент, напишете две или повече – – наличните възможности и да дава инструкции за коя страница продължава историята . Например , напишете “ Джон отива в дома на Шарлот . Обърнете страницата “ или “ Джон решава да отиде в полицията. Отиди на страница ( празно) . “

5

Довършете историята след определен път , след това се добавят всички допълнителни пътеки. Ето защо вие трябва да напуснете страници няколко опции “ празно, тъй като не може да знае размера на историята на страници преди това. Както можете да добавите нови пътеки , да се върнем към съответните решения и да завърши изречението “ Отиди на страница “ .

Публикувано в Games

Вашият коментар