Списък на ролеви игри за Nintendo Wii

Wii игри Nintendo система може да не изглежда напълно подходящ за ролеви игри , известен също като ролеви игри . Ролевите игри обикновено са куест -базирана , което позволява на играча да командва главния герой чрез магически светове , често с намерението да спаси вселената от една голяма опасност. Системата не е обикновено са предназначени за хардкор геймърите и се предлага на пазара , за да се хареса на цялото семейство. И все пак, тъй като освобождаването на Wii през ноември 2006 г., множество ролеви игри са били освободени за системата, включително и такива , предназначени за верните почитатели на жанра , а някои за цел да въведе нови геймърите да RPGs . “ Final Fantasy Crystal Chronicles : Echoes на времето“

“ Final Fantasy Chrystal Chronicles : Echoes на времето“ е проектиран да се обжалва пред по- широк кръг от геймъри. Той има име на Final Fantasy , които всеки фен на РПГ – от тези, които той е имал много отдавна на SNES или по-скоро за PS2 – веднага ще разпознае. Играта е предназначена да даде серия по- аркадна – като усещане , с участието на мултиплейър възможности , които са на първо място в серията. Тя дава възможност за до четирима играчи да търсите дракон напълнена игра свят за мощни енергийни кристали

. “ Приказки от Symphonia : Dawn на Новия свят “

Това нови Приказки от Symphonia заглавие , издаден през ноември 2008 г. от Namco , е пригодена за феновете на хардкор RPG-та в японски стил , които изискват интензивна фокус върху статистически елементи на битка , както и желание да се посвети на безброй часове на търсене в играта околната среда за скрити предмети и електрически прозорци . За разлика от много RPGs за други конзоли , “ Приказки от Symphonia : Dawn на Новия свят “ е най-вече линейна , което означава , че няма да бъде в състояние да проучи отворен свят среда толкова често, колкото обикновено се може по- RPGs
<Бр. >

“ Барок “

“ Барок “ е странна птица в областта на Wii RPGs . Въпреки че играта се фокусира върху статистики и натрупване на опит , той избягва парцел , разказ, и игра структура в своя избор, за да се генерира на случаен принцип подземия и сценарии. Всеки път, когато играч започва играта , “ Барок “ генерира тъмница кула за играча , за да направи своя път през . Този уникален поемане на RPG жанра е направен специално за Wii, с аркада чувствам

“ Fire Emblem : Radiant Dawn “ .

“ Fire Emblem : Radiant Dawn “ е най-традиционният RPG на разположение на Wii. Въз основа на играта “ Fire Emblem “ за Nintendo Gamecube , “ Fire Emblem : Radiant Dawn “ разполага с мрежа , базирана бойна система , което го прави по-стратегически борба , отколкото на хеш – и – наклонена черта геймплея вие ще откриете в много други заглавия Wii . Способността да се натрупа опит точки за вашите бойци означава, че ще се удари бутона за рестартиране , ако загубите в битка.

Вашият коментар