Как да направите своя собствена Zoo Farm Game

Klaus Teuber , дизайнер на всепризнатата игра на борда на “ Заселниците на Катан „, твърди най-добрите дизайнери на играта сами са игра ентусиасти . За тези, които имат страст към зоологическа градина и селскостопански животни , както и игри , проектиране и вземане на зоопарк ферма игра може да представи една отлична възможност да се възползват от конкурентните ентусиазъм . Осъществяване вашия собствен зоопарк ферма игра изисква от вас да се осмисли и да се планира формат , обективна и структурата на играта, преди да тества чрез възпроизвеждане и , може би по-важно , нейното повторно възпроизвеждане . Инструкции

1

Идентифицирайте Форматът на игра . Например , ако имате умения за програмиране , може да се опита да се изработи компютърно-базирани зоопарк ферма игра , подобна на MyZoo или Farm Town. Ако планирате да играете тази игра с приятели или семейството в стационарна настройка , може да се изработи борда игра като семейната ферма или Zoomania Zoofari . Вие също може да се изработи други видове не- проп- базирани игри , като прости клещи лов или любопитни факти или информационно- базирани игри .

2

Изберете цел за играта. Например , вашата цел е да се научи или да научат колкото се може повече информация за различни зоопарк и селскостопански животни в течение на играта. По същия начин , вашата цел е да се натрупват точки или пътуват из карта или маршрут .

3

Решете дали вашата игра ще бъде конкурентна или не. Един конкурентен зоопарк ферма игра ще ви изправя срещу противник , или виртуален опонент или противник от реалния живот , както и двамата опит за постигане на целта на играта, преди или по-добре от другия.

4 <стр. > добият обща представа за начина, по който игра играч ще се движат от началото на играта за постигане на целта на играта. Използвайте мозъчна атака дейности като концептуални графики и freewrites , като се използват други игри със сходни цели като модели . Например , ако сте решили да създадете зоопарк ферма настолна игра , чиято цел е да се състезаваш около карта на една ферма е зоологическа градина срещу три други конкуренти , може да се наложи Играчите хвърлят зарове или изготвят карти, за да се определи как те се движат около дъската .

5

се изработи система на рискове и ползи за вашата игра. Те ще водят играта интересна и предизвикателна . Например , за един компютър – базирана игра , в която вие се опитвате да натрупате точки въз основа на колко виртуални животни от зоологически градини да запазите жив в течение на една година , може да се въведе рискове, като например виртуални заболявания или други заболявания, които могат да навредят на животните. По същия начин , бихте могли да се въведат награди като излишък на храна или особено продуктивен размножителния сезон .

6

Изграждане на прототип за вашата игра. Съсредоточете се върху механиката на самата игра , а не добавят снаряжение като фантазия дизайн или графики. Например , ако сте проектиране на компютърно- базирана игра , се ограничавайте до свързана с геймплей кодиране , а не във връзка с графика за кодиране . Ако сте проектиране на лов -като игра , се фокусира върху типовете елементи, които трябва да бъдат разположени и посочиха в зоологическа градина или ферма , а не на оформлението на лов картата.

7

Тествайте механиката на играта с необходимия брой играчи. Тестване механиката изисква от вас да играете в играта , като се запознае с всички паузи или проблеми, които оказват влияние върху играта. Обърнете специално внимание на каквито и да било начини, по които играта може да бъде твърде лесно или твърде силно , както и начина , по който играта може да стане излишна или скучно.

8

Tweak елементите на играта, която засяга игра играе негативно. Например , ако една карта , базирана зоопарк игра , в която играчите съответстват на различни животни от зоологически градини става невъзможно да се загубиш в определен момент , защото има ограничен брой карти с животни , за да съвпадат , да добавят повече видове карти .

9

Test и ощипвам механиката , докато пиесата игра е фиксиран, приятен и изпълнен с предизвикателства .

10

Добавяне на елементи на играта, за да естетиката привлекателни за играчите . Например , ако сте изграждане на компютърно- базирана игра , проектират привлекателни графики за различни зоологически градини и селскостопански животни . Ако сте проектиране на любопитни факти – базирана игра , разработва стандартизирани и лесни за разчитане резултат карти или въпрос карти. Ако сте проектиране игра на дъска , изработи добре, изложени , боядисани и полирани игра борда и игри парчета.

Вашият коментар